نسخه چاپی

لژیونرها در دیدار با كرواسی حضور ندارند

فوتسال ایران هم اگر بخواهد شرایطی مانند تیم‌های اروپایی و یا آفریقایی داشته باشد، باید هر ماه اردوی تداركاتی و بازی دوستانه داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد که بازیکنان لژیونرش را در بازی تدارکاتی با کرواسی در اختیار ندارد.

خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال درباره برگزاری دیدار تدارکاتی تیمش با تیم ملی کرواسی گفت: حضور در دیدارهای مختلف و یا تورنمنت‌های گوناگون باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه بازیکنان تجربه کسب کنند، کادرفنی به مشکلات و نکات ضعف تیم پی‌ببرد. با رقابت با تیم‌های مختلف و تحت فشار قرار گرفتن بازیکنان، هم عملکرد تیمی مشخص شده و هم اینکه ملی پوشان کاملا ارزیابی می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: در ادامه روند برنامه‌ای که در اختیار کمیته فوتسال قرار گرفته است، بازی تدارکاتی را با تیم ملی کرواسی برگزار خواهیم کرد. بازیکنان باید با تیم‌های مختلف بطور مداوم بازی تدارکاتی داشته باشند تا عملکرد مثبتی در مسابقات بزرگ از خود به جای بگذارند. مهمترین موضوع این است که تیم ملی برای اینکه حضور خوبی در مسابقات داشته باشد، باید با تیم‌های مطرح و بزرگ دنیا به رقابت بپردازد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه تاکید کرد: تیم‌های بزرگ آفریقایی و اروپایی هر ماه در یک دیدار تدارکاتی و یا تورنمنت رسمی شرکت می‌کنند و بدون شک برای حضور در مسابقات بزرگ دنیا آماده هستند. فوتسال ایران هم اگر بخواهد شرایطی مانند تیم‌های اروپایی و یا افریقایی داشته باشد، باید هر ماه اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان لژیونر همراه تیم به کراوسی اعزام نمی‌شوند؟، اظهار کرد: متاسفانه حسین طیبی و علی اصغر حسن‌زاده در روزی که با تیم ملی کرواسی بازی داریم، بازی مهمی را برای تیم خود در لیگ روسیه انجام می‌دهند و نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

کاندلاس در پایان گفت: برای بهتر شدن باید در شرایط تمرین و بازی قرار گرفت. بعد از برگزاری بازی‌های لیگ، ملی پوشان در اردو خواهند بود و پس از پایان تمرینات به شهرهای خود می‌روند تا برای تیم‌های‌شان بازی کنند. درست است ملی پوشان مرتبا در شرایط بازی هستند اما بازی‌های برون مرزی می‌تواند برای بازیکنان مفیدتر باشد و تجربه خوبی کسب کنند.

۱۳۹۳/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...