نسخه چاپی

دلیل‌ تاخیر در پخش قسمت آخر «پرده‌نشین»

تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» گفت: آنچه باعث وقفه در پخش قسمت آخر شد، مسائل و مشكلات فنی بود و ربطی به سانسور و ممیزی نداشت.

به گزارش نما به نقل از فارس، «سید محمود رضوی» گفت: قسمت آخر سریال «پرده نشین» به خاطر پاره‌ای از مشکلات فنی با تاخیر روی آنتن رفت.

وی ادامه داد: ما در روز آخر چون لحظه به لحظه کار را آماده می‌کردیم، با مشکل پریدن پروژه که تدوین‌گرها به خوبی با آن آشنا هستند مواجه شدیم اما از آنجا که نمی‌خواستیم بدقولی کنیم، هرچند با تاخیر کار را به آنتن رساندیم.

رضوی توضیح داد: البته این مشکل منجر شد ما نسخه ابتدایی سریال را پخش کنیم و شب گذشته که دوباره ۲ قسمت پایانی پخش شد، قسمت پایانی با تدوین مجدد پخش شد. در حقیقت قسمت پایانی از لحاظ زمانی کمتر شد.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی نظیر ممیزی منجر به دیر شدن زمان پخش قسمت آخر عنوان شده، تصریح کرد: قطعی برق منجر به پریدن پروژه شد و فقط فرصت کردیم آخرین کار را ریکاوری کرده و به پخش برسانیم. هیچ زمانی هم برای کوتاه‌ کردن سریال به ویژه در بخش‌های مداحی نداشتیم.

رضوی در پایان گفت: پشت صحنه مجموعه «پرده‌نشین» با نام «پرده‌گردان» به کارگردانی مجتبی اسماعیلی‌زاده، امشب و فردا از شبکه یک پخش می‌شود.

۱۳۹۳/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...