نسخه چاپی

پیام تبریك روحانی به رهبر كاتولیك‌های جهان

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و نیز آغاز سال ۲۰۱۵ را به پاپ فرانسیس اول رهبر كاتولیك‌های جهان و تمام پیروان این دین الهی تبریك گفت.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رئیس‌جمهور اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح(ع) پیامبر صلح و دوستی و نیز آغاز سال 2015 را به پاپ فرانسیس اول رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام پیروان این دین الهی تبریک گفت.

وی در این پیام با اشاره به اینکه اکنون جهان با بحران‌ها و چالش‌های متعدد اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و اقصادی روبه روست و عده ای می‌کوشند تا با ایجاد تفرقه و یا دست یازیدن به خشونت، کرامت انسانی را خدشه‌دار نمایند، آورده است: ضرورت دارد با همدلی و همکاری بیشتر برای توسعه صلح، امنیت و رفاه در سراسر جهان تلاش نماییم.

روحانی در ادامه می‌افزاید: جمهوری اسلامی ایران با ارایه ایده جهان علیه خشونت و افراط‌گری که با اجماع در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید، کوشیده است تا گامی در این مسیر بردارد و همچنان آمادگی دارد تا رسیدن به مقصود و مطلوب نهایی به تلاش خود ادامه دهد.

در بخش دیگری از پیام روحانی آمده است: ما بر این باوریم که این امر جز با تلاش جمعی و بهره گیری از آموزه های ادیان ابراهیمی، تلاش برای تعالی و کمال انسان و قدم برداشتن در مسیر تحقق آرزوی فطری و ذاتی بشریت برای نیل به آرامش و رفاه، ممکن نخواهد بود.

۱۳۹۳/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...