نسخه چاپی

«یانی» بهمن به ایران نمی‌آید

تهیه كننده كنسرت یانی در ایران انتشار اخباری مبنی بر مشخص شدن تاریخ دقیق برگزاری كنسرت های این نوازنده و آهنگساز در كشورمان را تكذیب كرد.

به گزارش نما ، علی چراغعلی در گفتگو با مهر با رد انتشار خبری مبنی بر برگزاری کنسرت یانی در ایران طی روزهای چهارم، پنجم و ششم بهمن ماه امسال توضیح داد: به طور حتم کنسرت یانی در این تاریخ برگزار نخواهد شد چرا که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته اگر بنا باشد یانی در ایران کنسرتی را برگزار کند، این برنامه در اسفند ماه امسال آن هم در صورت صدور مجوز کتبی خواهد بود.

وی ادامه داد: من تاکنون با هیچ رسانه ای درباره تاریخ دقیق کنسرت یانی مصاحبه ای نکردم چرا که تا وقتی نتوانیم مجوزهای کتبی را دریافت کنیم به هیچ عنوان نمی شود تاریخ دقیقی را برای برگزاری کنسرت به رسانه ها اعلام کرد بنابراین از دوستان رسانه ای می خواهم در اخبار خود به عنوان «شنیده ها» و «منابع موثق» اکتفا نکنند چون انتشار چنین اخباری واقعا موجب ایجاد شبهه هایی می شود که مخاطبان را دچار سردرگمی و موجب ایجاد حاشیه ای دیگر می شود.

این تهیه کننده تاکید کرد: ما تقریبا هر روز با مدیر برنامه های یانی در ارتباطیم تا بتوانیم طبق برنامه ریزی از قبل انجام شده موفق به برگزاری کنسرت در استادیوم 12 هزار نفری آزادی شویم این در حالی است که در صورت کسب مجوز کتبی مراجع ذی صلاح دولتی نسبت به اطلاع رسانی زمان دقیق برگزاری کنسرت نیز اقدام خواهیم کرد.

چراغلی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: من قبلا هم گفته بودم از زمانی که خبر حضور یانی کریسومالیس در ایران مطرح شد ما در تلاشیم که هماهنگی‌های لازم با مراجع ذی‌صلاح برای برگزاری کنسرت این نوازنده و آهنگساز در تهران صورت پذیرد. حتی رزرو سالن 12 هزار نفری آزادی برای اجرا نیز انجام گرفته و ما در این زمینه هم مشکلی نداشتیم و خوشبختانه مسئولان وزارت ارشاد هم موافقت‌های ضمنی خود را برای برگزاری این کنسرت اعلام کرده‌اند.

۱۳۹۳/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...