نسخه چاپی

وزیر اطلاعات خاتمی: طراحان فتنه ۷۸ و ۸۸ با ولایت فقیه مشكل دارند

هتك حرمت به عزای حسینی(ع) و اهانت به مقدسات رمز شكست دشمن و خاموش شدن فتنه بود

وزیر اطلاعات دولت خاتمی در مقطع آشوب کوی دانشگاه در سال 78 با یکی دانستن ریشه آن حادثه و فتنه 88 و با تأکید بر اینکه شورش و فتنه سال 88 یکی از اقدامات پلید دشمن بود افزود: دشمن با نادرست جلوه دادن انتخابات و تحریک عوامل دست‌نشانده، قصد داشت بین مردم و حکومت فاصله و تفرقه ایجاد کند و انقلاب اسلامی را به انقلاب زرد تبدیل سازد.
به گزارش نما آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک با اشاره به در پیش بودن ۹ دی و روز بزرگ بصیرت مردم بصیر ایران اسلامی اظهار داشت: متأسفانه سران فتنه و فتنه‌گران در سال ۸۸ هرچه توانستند تا عاشورای حسینی ساختار شکنی کردند که همین امر سبب خوشحالی و ابراز امیدواری دشمنان از این ساختار شکنی‌ها شد چراکه عده‌ای فریب خورده تحت تأثیر عناصر داخلی و خارجی به ساختار شکنی پرداختند.
وی افزود: پس از عاشورای حسینی ۸۸ و جسارت به عزاداران حسینی بنده نخستین کسی بودم که دقیقاً فردای آن روز در حسینیه مکبری‌های اراک، در اعتراض به اتفاق رخ‌داده سخنرانی کردم و ۸ ایراد اساسی به این حرکات تخریبی فتنه‌گران اعلام کردم.
امام جمعه اراک تصریح کرد: آنچه در جریان سال ۸۸ و فتنه‌ای که فتنه‌گران به راه انداختند، انجام شد اعتراض نبود چراکه برای اعتراض درون انقلاب اسلامی راه اعتراض مشخص است و شورای نگهبان و جریان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط مشخص شده در حالی که فتنه‌گران به‌خلاف این شیوه‌های قانونی، یک اردوکشی تمام‌عیار خیابانی با همراهی عوامل و دشمنان خارجی و به‌ویژه سیستم دروغ پراکنی بی‌بی‌سی خبیث و دیگر رسانه‌های غربی به راه انداختند و کشور را با مشکل مواجه ساختند.
وی خاطرنشان کرد: چه بنده در آن سال که مسئولیت دادستانی کل کشور را به‌عهده داشتم و چه مسئولان دلسوز دیگر بر این امر تأکید کردیم و داشتیم که مقام معظم رهبری فصل الخطاب است اما فتنه‌گران گوش شنوایی به این مهم نداشتند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به رفتارهای ساختار شکنانه فتنه‌گران در سال ۸۸ گفت: فتنه‌گران در فتنه ۸۸ اقدامات و شعارهایی را اجرا کردند که به هیچ وجه قابل قبول نبوده و نیست، از شعار نه غزه نه لبنان گرفته تا حرمت شکنی عاشورای حسینی که همین امر نشان داد این‌ها رفتاری در جهت مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی حرمت به عزای حسینی(ع) و اهانت به مقدسات را رمز شکست دشمن و خاموش شدن فتنه 88 عنوان کرد و افزود: البته رفتار این‌گونه فتنه ۸۸ را در فتنه ۷۸ نیز شاهد بودیم چراکه این‌ها با رهبری، ولایت فقیه، نظام و انقلاب مشکل دارند و این در حالی است که همه باید بدانند ولایت ستون خیمه انقلاب به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: آنچه در سال ۸۸ اتفاق افتاد، چیزی ورای یک قانون شکنی که یک ساختار شکنی بزرگ بود که حتی در کشور استکباری آمریکا هم هیچ‌گاه در برابر ساختار شکنی اغماض نمی‌شود، در کشور ایران اسلامی از سوی فتنه‌گران اتفاق افتاد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی به وجود فتنه و فتنه‌گران در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: از ۲۰۰ سال و بیشتر فتنه و فتنه‌گران و جریان‌های نفاق همچون منافقان، لیبرال‌ها و خوارج و ملی مذهبی‌های معاند در مقابله با اسلام ناب محمدی بوده‌اند که حتی در دوران حضرت علی (ع) نیز شاهد حضور همین خوارج بوده که علیه ولایت و جایگاه والای ولایت نیز فتنه می‌کردند.
وی خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ باعث مشکلات بسیاری چه برای ایران و چه برای کشورهای شیعه منطقه و به‌ویژه در عراق شد و بنابراین با این تخریب‌ها و اقدامات فتنه‌گران علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچند توبه نمی‌کنند اما باید تعهد داده توبه کنند تا بتوانند به جامعه بازگردند.

۱۳۹۳/۱۰/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...