نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/همه چی آرومه

دم خروس اصلاحاتی اعتدالی

این هفته با وجود آن که همه چی آروم بود، اما من چقدر خوش حال نبودم! چیه؟ خوب حالم بد بود! آدم نمیتونه ببینه دولت تحت فشار باشه و خودش بگه و بخنده! به همین دلیل سه تا از خبر هامون رو از ورزش انتخاب کردیم که مرحمی باشیم بر همه درد های دولتی ها! به خصوص از نوع اقتصادی!

مارادونا رو ولش کن!
حالا که فقط 21 بازیکن برای تیم ملی اعلام شده و دو تا رو هم گفته فعلا نسیه است. اینا رو ولش کن! ببین داداشمون، کی روش به سبک مربیان ایرانی چه طوفانی کرده:«وینگادا بازیکن نداشت، آماده سازی نداشت، از تیمش حمایت مالی نشد، بازی دوستانه نداشت. وقتی این اتفاقات دست به دست هم داد چند نفر از این ارکستر را صدا کردند و آقای وینگادا را برداشتند. این دقیقا همان داستانی است که برای من در جام ملتها در نظر گرفته اند.» اینا رو هم ولش کن! ببین با لیست جامانده های تیم ملی چه تیمی میشه ساخت! فکر کنم اینا برزیل رو 7 بر 1 شکست بدن: رحمتی، پولادی، بنگر، منتظری، ماهینی، مبعلی، حدادی فر، صادقیان، رفیعی، نوری، خلعتبری!

دم خروس اصلاحاتی اعتدالی
و باز از آن جا که همه چی آرومه ارگان دولت نوشت:«به دولت چه ربطی دارد که در برابر اظهارات شیرزاد و زیباکلام موضعگیری کند؟» اگه نمیدونین این دو نفر چرا انرژی هسته ای ایران را زیر سؤال برده اند برین بخونین، می فهمین! اینا رو ولش کن! سؤالی که پیش میاد اینه که آیا دولت وامدار اصلاح طلبان هست یا نیست؟ اگر هست که باید بگیرد! اگر نیست که... به قول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم. راستی زیبا کلام همونی نبود که تمام قد در فیلم تبلیغاتی جناب دکتر روحانی حضور بهم! رسانده بود؟! باز هم بگم؟... بگم؟!
رو در وایسی با دایی جون
این روزا همه می دونن کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با پیشنهاد زنیت کازان روسیه بدجور دلش هوای حضور در لیگ معتبر روسیه را کرده است. جالب اینه که خبری مبنی بر چراغ سبز مدیران شهرداری ارومیه برای صدور رضایت نامه میر سعید منتشر شده بود اما جهانگیر سید عباسی ،دایی میر سعید معروف و سرمربی شهرداری اعلام کرد که فعلا هیچ چیزی تغییر نکرده است. بعد ورزش سه نوشته این بازیکن در نظر دارد تا در هفته جاری به کشور روسیه سفر و از نزدیک با مسئولان باشگاه کازان مذاکره کند.

دکتر همین فرمون خوبه
آقا من واقعا نمیدونم که این تغییر رویکرد و صراحت گفتار در صدا و سیما به رییس جدید مربوط است یا نه؟ اما هرچه هست خیلی خوبه که رسانه ملی از آن کلاف به دور خود تنیده در آید و حرف حزب الله را واضح و روشن بزند. دست دروغگویان و متقلبین از همه نوعش به خصوص نوع 88 و 78 آن را هم رو کند. یکی دوتا برنامه در استقبال از 9 دی از شبکه یک سیما و شاهد عینی از شبکه افق که حرف های نگفته حسسین مظفر، تنها وزیر اصولگرای دولت اصلاحات را پخش کرد، از آن دسته روشنگری هایی بود که کم تر مهندسی قادر به انجام آن بود و فقط از دکتر بر می آمد.   

معنای هاله ای از ابهام!
حتما یادتون هست که مسئولان پرسپولیس پس از اتفاقاتی که در سفر مدیرانشان به مادرید و ملاقات با فلورنتینو پرز رخ داد، سفر رئال به ایران را در هاله ای از ابهام می دیدند! حالا دم خروس بیرون زده و روزنامه مارکا در بخشی از گزارش خود پیرامون توسعه تجاری رئال مادرید ادعا کرده که هنوز برنامه کهکشانی ها برای سفر به ایران در تابستان آینده لغو نشده است. بعد گفته رئال در تابستان قرار است به آسیا سفر کند و برای حضور در کشورهایی نظیر استرالیا، چین و ایران توافقاتی انجام شده است. در این گزارش نوشته شده است: رئال مادرید پس از توسعه برند خود در مراکش، قرار است شنبه به دبی سفر کند و پس از آن در تابستان راهی استرالیا، چین و ایران شود. رئال یک پیشنهاد جدی را از ایران برای سفر به این کشور در تابستان دریافت کرده است.

۱۳۹۳/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...