نسخه چاپی

فرهاد مجیدی: استقلال خانه من است

عکس خبري -فرهاد مجيدي: استقلال خانه من است

استقلال خانه من است اما از این خانه كسی با من تماس نگرفته است ! یك ماه قبل آقای رسولی نژاد با من تماس گرفتند و من گفتم هر كمكی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم.

فرهاد مجیدی در حالی از پیشنهادات خارجی خود خبر می دهد، که در لابلای حرف هایش می توان تمایل او برای بازگشت به استقلال را مشاهده کرد.



مجیدی در گفتگو با سایت گل درباره پیشنهاد های خارجی خود گفته است: "من سه پیشنهاد از قطر و امارات دارم . یک باشگاه قطری و دو باشگاه اماراتی . البته پیشنهاد باشگاه قطری را رد کردم . چون دوست ندارم دیگر در قطر زندگی کنم."

او همچنین درباره پیشنهاد یک تیم چینی هم می گوید: "حدود یک ماه قبل مذاکراتی انجام شد . لیگ چین در آن زمان در آستانه نیم فصل قرار داشت . پیشنهاد آن باشگاه چینی خوب بود . آنها خواستار یک قرارداد 18 ماهه بودند که با شرایط من متفاوت بود . تاریخ لیگ در شرق آسیا با غرب تفاوت دارد و من به دلایل شخصی این پیشنهاد را نپذیرفتم ".


فرهاد درباره احتمال بازگش به استقلال هم گفته : "من با استقلال قرارداد دارم و به صورت قرضی به قطر رفتم ."


ام به نظر می رسد مهاجم و کاپیتان فصل گذشته آبی پوشان تهرانی از برخورد مدیران این تیم دلخور است. او درباره این جمله فتح الله زاده که گفته استقلال خانه فرهاد است، گفته: بله ، استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته است ! یک ماه قبل آقای رسولی نژاد با من تماس گرفتند و من به ایشان گفتم که هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم.

۱۳۹۱/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...