نسخه چاپی

افتتاح خط تولید انبوه دومین خودروی ملی

عکس خبري -افتتاح خط توليد انبوه دومين خودروي ملي

رحیمی همچنین پس از افتتاح خط تولید انبوه "رانا" در جمع خبرنگاران با قدردانی از دست اندركاران تولید این خودرو اظهار داشت : رانا خودرویی است كه با استانداردهای روز مطابقت داشته و از نظر نرمی و شكل ظاهری نیز طراحی خوبی دارد.


محمد رضا رحیمی صبح امروز (شنبه) با حضور در شرکت ایران خودرو، خط تولید دومین برند ملی ایران خودرو "رانا" را مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، معاون اول رئیس جمهور همچنین پیش از افتتاح این خط تولید ، از سالن های بدنه سازی و مونتاژ "رانا" بازدید کرد و با توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان جزئیات و روند فعالیت های این خط تولید قرار گرفت.

رحیمی همچنین پس از افتتاح خط تولید انبوه "رانا" در جمع خبرنگاران با قدردانی از دست اندرکاران تولید این خودرو اظهار داشت : رانا خودرویی است که با استانداردهای روز مطابقت داشته و از نظر نرمی و شکل ظاهری نیز طراحی خوبی دارد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه ضمن ابراز خرسندی از افتتاح خط تولید انبوه این خودرو، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط کشور ما شرایطی است که در معرض تحریم های قدرت های ظالم هستیم و پیشرفت هایی همچون افتتاح خط تولید خودروی رانا در شرایط تحریم ارزش دوچندانی دارد چرا که نشان می دهد ما در درون مشکلات به پیشرفت ها دست یافته ایم.

۱۳۹۱/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...