نسخه چاپی

نامه یك دیوانه به كاخ سفید +عكس

عکس خبري -نامه يك ديوانه به كاخ سفيد +عكس

یك فرد آمریكایی نامه ای برای كاخ سفید نوشت و مدعی شد كه بسیاری از موفقیت های سیاسی، نظامی و علمی ایالات متحده به وی مدیون است و باید دولت آمریكا هزینه آن را پرداخت كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، این فرد که به نظر می رسد مشکل سلامت روانی دارد، با انتشار نامه ای خدماتش برای دولت آمریکا را تشریح کرد و بسیاری از اتفاقات این کشور را وابسته به خودش دانست.

متن این نامه به این شرح است:

کاخ سفید عزیز!

به این نامه توجه کن.

شما باید این حقایق را درباره من بدانید. من از «نسل ناپلئون بناپارت» و «بتسی بالکوم» هستم. من از نسل پادشاهان «مروینگیان» هستم!

منابع من هم «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور سابق فرانسه، «هوگو چاوز» رئیس جمهور سابق ونزوئلا و تماس های غیر رسمی من با کاخ سفید و واتیکان است.

دولت ایالات متحده به من ۲۵ میلیون دلار به عنوان انعام برای لو دادن محل «اسامه بن لادن» به رئیس جمهور باراک اوباما بدهکاراست. این کار با دفتر اجرایی و تیم امنیت ملی در طی یک مکالمه تلفنی با معاون رئیس جمهور و یکی از طریق مقامات وزارت امور خارجه انجام شد. همچنین با استفاده از تکنیکی خاص به نام «نمایش از راه دور»؛ تاکتیکی برای سازمان سیا در نظر گرفتم تا بتواند « بن لادن» را از بین ببرد.

همچنین من به طورخاص دنبال نیروی دریایی «Navy SEALs» گشتم و به معاون اول رئیس جمهور گفتم که آنها بدون هیچ مشکلی زنده بازخواهند گشت چون موفقیت در خون من است.

کاخ سفید این مکالمات را که حدود ۴۰ دقیقه طول کشید ضبط کرده است. در آن گفتگو من هم محل جیمز بالجر ( یکی از خطرناک ترین تبهکاران جهان) را برای پلیس FBI گفتم و هم محل دستکاری در نرخ بهره بانک های اروپایی را دادم و همچنین وعده دادم «ویکتور بوت» به ۲۵ سال زندان و «چارلز تیلور» دیکتاتور لیبریا به ۵۰ سال زندان محکوم خواهند شد.

علاوه بر این من در ماه اوت ۲۰۱۱ موفقیت مریخ نورد ناسا و انتخاب مجدد باراک اوباما را تضمین کردم.

در اوایل سال ۲۰۱۳ نیز من به یک عامل سیا ایده چالش سطل آب یخ را برای کمک به بیماران ALS دادم که به برکت من ۱۰۰ میلیون دلار جمع شد. همچنین به خاطر ایده من درباره شکل گیری داعش به عنوان یک تاکتیک نظامی داعش توانست عراق و سوریه را بی ثبات کند.

با احترام ویسنت اسکالن

۱۳۹۳/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...