نسخه چاپی

واكنش هاشمیان به خبر بركناری‌اش

احمد هاشمیان در خصوص بركناری‌اش از كمیته پزشكی فدراسیون فوتبال گفت: من در دفتر كارم كه همان كمیته پزشكی فدراسیون فوتبال است نشسته‌ام و این خبر را در خبرگزاری‌ها خواندم اما خودم اطلاعی در این خصوص ندارم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رئیس برکنار شده کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت که کفاشیان با او برای برکناری‌اش هیچ هماهنگی انجام نداده است.

احمد هاشمیان در خصوص برکناری‌اش از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: من در دفتر کارم که همان کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال است نشسته‌ام و این خبر را در خبرگزاری‌ها خواندم اما خودم اطلاعی در این خصوص ندارم.

وی در واکنش به این مسئله که کفاشیان اعلام کرده این تغییر هماهنگ شده بوده و هاشمیان قرار است به فعالیت دیگری ادامه دهد، اظهار داشت: من با کفاشیان در خصوص خیلی مسائل صحبت می‌کنم اما نمی‌دانم قرار است به کدام فعالیت ادامه دهم که باید از کمیته پزشکی بروم. هیچگونه هماهنگی برای رفتن من از کمیته پزشکی صورت نگرفته است.

رئیس برکنار شده کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ادامه داد: موضوع بسیار مهمی که با کفاشیان در خصوص آن صحبت کردم و قرار است پیگیری شود، ایجاد یک مرکز پیشرفته پزشکی برای فوتبال کشور در آکادمی ملی فوتبال است. در این خصوص صحبت‌ها و طرح‌هایی مطرح شد که مسلماً مسئولیت پیگیری این موضوع با کمیته پزشکی است. با توجه به اینکه ایجاد این مرکز یک پروژه سنگین است قرار بود شخصی برای هدایت پروژه انتخاب شود اما اینکه چه کسی انتخاب شده من خبر ندارم.

هاشمیان تأکید کرد: شاید کفاشیان صحبت‌هایی که در خصوص این پروژه انجام دادیم را بر مبنای هماهنگی رفتن من از کمیته پزشکی گذاشته اما من هنوز در این کمیته به کارم ادامه می‌دهم و نمی‌دانم خبر برکناری‌ام از کجا آمده است. ضمن اینکه مسئولیت داشتن ابدی نیست و همانطور که من جایگزین نفر قبلی شدم نفر دیگری هم برای جانشینی من می‌آید.

وی درباره اینکه در مجمع فدراسیون فوتبال برخی ابهامات مالی در خصوص کمیته پزشکی مطرح شده بود، گفت: ابهامی در کمیته پزشکی وجود ندارد و مسائل ما فقط مربوط به هزینه‌های درمانی بازیکنان و پیگیری وضعیت سلامت بازیکنان مربوط می‌شود.

هاشمیان درباره اینکه ابهامات در خصوص خرید تجهزات پزشکی است، خاطرنشان کرد: اگر تجهیزاتی خریداری شده باشد فاکتورها مشخص است و ضمن اینکه چنین مسائلی به خزانه‌داری و امور مالی فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود و به کمیته پزشکی ارتباط ندارد.

۱۳۹۳/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...