نسخه چاپی

سه خبر ویژه برای بیماران بیمارستان میلاد

مدیرعامل بیمارستان میلاد از سه خدمت ویژه برای بیماران این بیمارستان خبر داد و گفت: خدمات (ام آر ای) با پذیرش و مدت زمان كمتری نسبت به دوران گذشته و به صورت رایگان صورت می‌پذیرد.

به گزارش نما، محمود رضا فیاض در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جدیدترین ارائه خدمات بیمارستان میلاد اظهار داشت: دستگاه (ام آر ای) بیمارستان میلاد به دو دستگاه اضافه شد، مسئله ای که مدت‌ها دنبال آن بودیم.

فیاض در ادامه عنوان کرد: اورژانس بیمارستان میلاد نیز به طور کلی از بیمارستان جدا شد و به یک جزیره مستقل با امکانات آزمایشگاهی و مراکز پاراکلینیکی به صورت مستقل درآمده است.

مدیرعامل بیمارستان میلاد بیان داشت: همچنین، بیمارستان میلاد در پیوند کاداو (مرگ مغزی) و هم از فرد زنده خیلی خوب پیشرفت کرده است.

فیاض درباره هزینه‌های (ام آر ای) بیمارستان میلاد نیز عنوان کرد: کسانی که دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارند، برای آنان رایگان صورت می‌پذیرد و مابقی هم با تعرفه دولتی می‌توانند این خدمت را دریافت کنند.

مدیرعامل بیمارستان میلاد در زمینه میزان ظرفیت پذیرش بیماران و زمان برای دریافت خدمت (ام آر ای) هم بیان داشت: در حال حاضر از آن نوبت‌های طولانی گذشته خیلی فاصله گرفته ایم و به کمتر از یک ماه رسیده است.

وی در توضیح بیشتر خدمات اورژانسی بیمارستان میلاد نیز عنوان کرد: وضعیت اورژانس بیمارستان بسیار تفاوت کرده است، هم اکنون بیماری که به اورژانس می‌آید همه خدمات را در همان اورژانس دریافت می‌کند، مثلاً خدمات سونوگرافی، پاراکلینیکی و رادیولوژی در همین اورژانس صورت می‌پذیرد.

فیاض درباره مشکل ورودی اورژانس بیمارستان میلاد که برای بیماران مسدود و مشکل ایجاد کرده بود، خاطرنشان کرد: جاده و خیابان اورژانس بیمارستان نیز مستقل شد و هر رسانه ای که به این مشکل پرداخته بود واقعاً ثواب کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...