نسخه چاپی

برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در قم

عکس خبري -برگزاري تجمع بزرگ حوزويان در قم

تجمع بزرگ حوزویان همزمان با نهم دیماه در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود

به گزارش نما به نقل از مهر، همزمان با فرا رسیدن نهم دیماه تجمع بزرگ حوزویان با حضور اساتید و طلاب حوزه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.

این مراسم که با عنوان «تجمع بزرگ عاشورائیان بصیر و میثاق با ولایت» نامگذاری شده است فردا ساعت ۱۰:۳۰ با حضور طلاب و روحانیون برگزار می شود.

در اطلاعیه ای که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه جهت دعوت از حوزویان برای شرکت در این مراسم و گرامیداشت روز نهم دیماه صادر شده، آمده است: حماسه عظیم یوم الله نهم دی، تجلی قدرت لایزال الهی و نقطه عطف تاریخ سراسر افتخار نظام سربلند اسلامی، فریاد بلند مردم سرفراز، قدرشناس، مقتدر و بصیر ایران اسلامی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امت انقلابی ایران با حضور باشکوه خود در حماسه بزرگ با تبری از فتنه گران و وطن فروشان بیگانه پرست نشان دادند با تعهد به ارزش‌های اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، توطئه و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست آموز او نخواهد توانست در ادامه راه امام راحل(ره) و شهدا خللی ایجاد کند.

در ادامه پیام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آمده است: این روز بزرگ، مصداق بارز نصرت الهی و روز تجلی نسل سوم انقلاب در میدان حراست از اسلام و انقلاب و نظام مقتدر اصل مترقی ولایت فقیه بود.

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...