نسخه چاپی

كشمكش سر مدافع ملی‌پوش آبی‌ها

با وجود آنكه تنها یك روز به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است امیرحسین صادقی هنوز تكلیفش با این باشگاه معلوم نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی چند روز پیش به صراحت اعلام کرد بهتر است صادقی فضای جدیدی را امتحان کند و مدعی شد که حتی حاضر است برای رفتن این مدافع از استقلال به افشارزاده درخواست کتبی بدهد اما به نظر می‌رسد کشمکش بر سر ماندن یا رفتن این بازیکن همچنان وجود دارد.

امیرحسین صادقی صبح امروز به باشگاه استقلال رفت و با مسئولان این باشگاه صحبت‌های خود را انجام داد ولی به نظر می رسد بعد از خروج این بازیکن از در باشگاه وی همچنان دچار سردرگمی است.

این بازیکن که بارها در شرایط سخت و دشوار تمایلش را به ماندن در استقلال نشان داده و حتی به هنگام شعارهای عجیب و غریب طرفداران استقلال بعد از بازی با راه‌آهن واکنشی نشان نداد حالا منتظر است تا سرمربی آبی‌پوشان در خصوص او تصمیم بگیرد.

این در حالی است که امیرحسین صادقی امروز بعد از خروج از در باشگاه تمام عکس‌های خود با پیراهن استقلال را در صفحه اینستاگرام خود حرف کرد تا به نوعی نشان دهد شاید در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

بهرام افشارزاده طی چند روز گذشته به شدت از ملی پوشان استقلال حمایت کرده و حتی رسما مخالفت خود را برای جدایی صادقی نیز اعلام کرد. باید دید در نهایت صادقی در نیم‌فصل دوم در استقلال ماندنی خواهد بود یا اینکه یک بازیکن باتجربه دیگر استقلال هم از جمع این تیم جدا خواهد شد؟

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...