نسخه چاپی

شهرالضلوعیه عراق ازدست داعش آزادشد

نیروهای عراقی روز دوشنبه در ادامه پیشروی های خود پس از آزادسازی شهر 'الضلوعیه' در جنوب تكریت از دست تروریست های داعش، پرچم این كشور را بر فراز فرمانداری این شهر به اهتزار درآوردند.

به گزارش نما ، ایرنا به نقل از پایگاه خبری 'سومریه نیوز' نوشت: یک مقام امنیتی که نامش ذکر نشده است گفت پس از آزاد سازی و پاکسازی شهر الضلوعیه در استان صلاح الدین، 'بدر هادی العامری'فرماندار این شهر پرچم عراق را بر فراز ساختمان فرمانداری و ساختمان شهرداری این شهر به اهتزاز در آورد.

نیروهای عراقی چند روز گذشته موفق شدند شهر الضلوعیه را که یکی از مهترین پایگاه های تروریست های داعش در استان صلاح الدین به شمار می رفت، آزاد کنند.

بر اساس این گزارش عملیات پاکسازی این شهر از لوث وجود تروریست ها تا منطقه 'الخزرج' همچنان ادامه دارد.

وزارت کشور عراق نیز پیشتر اعلام کرد که نیروهای امنیتی 150 بسته انفجاری کار گذاشته توسط داعشی ها را در اطراف شهر 'بلد' و منطقه 'الضلوعیه' در استان صلاح الدین کشف و منهدم کردند.

در همین حال براساس اعلام ارتش امریکا، ائتلاف به اصطلاح بین المللی 12 حمله را در سوریه و شش حمله را در عراق انجام داد.

این حملات امروز در سوریه در مناطقی نزدیک به شهر کوبانی و همچنین مناطق الرقه و دیرالزور رخ داد. حملات امروز ائتلاف در عراق در نزدیکی موصل، سنجار رخ داد.

این حملات در حالی انجام شد که کارشناسان بر بی نتیجه بودن حملات ائتلاف علیه داعش تاکید کرده اند.

ارتش عراق و نیروهای مردمی آن کشور طی هفته های اخیر مناطق زیادی از خاک عراق را از وجود عناصر گروه تروریستی داعش پاکسازی کرده اند.

گروه تکفیری - تروریستی داعش که با حمایت غرب و کشورهای همپیمان آمریکا ایجاد شده، جنایت های هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...