نسخه چاپی

جلسه عجیب كی‌روش در اتوبوس

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان در اتوبوس با همكارانش و همچنین كاپیتان تیم ملی جلسه‌ای برگزار كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در حالی اتوبوس حامل کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان به فرودگاه امام خمینی رسید که اتفاقات عجیبی در فرودگاه رخ داده است. وقتی که اتوبوس تیم ملی به فرودگاه رسید همه بازیکنان تیم ملی از اتوبوس پیاده شدند اما کارلوس کی‌روش که به شدت عصبانی به نظر می‌رسید از اتوبوس پیاده نشد و همراه با دستیارانش در اتوبوس تیم ملی جلسه برگزار کرد.

این در حالی است که هیچ خبرنگاری نتوانستند به اتوبوس تیم ملی نزدیک شوند و به نظر می‌رسید که جلسه برگزار شده درون اتوبوس درباره خداحافظی علی کریمی از مربیگری تیم ملی است این اتفاقات در حالی رخ می‌داد که 10 دقیقه پیش از آن بازیکنان تیم ملی از اتوبوس پیدا شدند.

در همین حین آنالیزور و مترجم تیم ملی از اتوبوس پیاده شده و به دنبال جواد نکونام کاپیتان تیم ملی رفتند و همراه و با وی به داخل اتوبوس بازگشت تا وی هم در جلسه شرکت کند. همچنین مدیر تیم رسانه‌ای تیم ملی از خبرنگاران و عکاسان می‌خواست که هیچ عکس و تصویری از تیم ملی گرفته نشود.

حدود 15 دقیقه بعد از اینکه نکونام در اتوبوس حضور داشت سپس همه اعضای کادر فنی و کاپیتان تیم ملی از اتوبوس پیاده شدند و برای سوار شدن به هواپیما به سی‌آی‌پی رفتند.

نکته جالب توجه در بدرقه تیم ملی عدم حضور هواداران تیم ملی بود این در حالی است که زمانی که تیم ملی برای حضور در جام جهانی قصد ترک کشورمان را داشت هواداران زیادی در بامداد خودشان را به فرودگاه رسانده بودند اما امروز هیچ هواداری برای خداحافظی با تیم ملی به فرودگاه نیامده بود.

۱۳۹۳/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...