نسخه چاپی

عضو فراكسیون روحانیون مجلس در گفتگو با نما:

كمرنگ كردن حماسه 9 دی ادامه مشی فتنه انگیزی است

عکس خبري -کمرنگ کردن حماسه 9 دي ادامه مشي فتنه انگيزي است

حجت الاسلام علی اكبر ناصری گفت:كسانی كه به صورت تعمدی در كمرنگ نشان دادن این روز بزرگ حركت می كنند؛ دانسته و نداسته در جهت سیاستهای استكباری گام بر می دارند و مش فتنه انگیزی را دنبال می كنند .

حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار نما در رابطه با حماسه جاودان نه دی مردم در سال 88 اظهار داشت: نهم دی نقطه ای عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، این روز، روز تبلور آرمانهای حضرت امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری در دفع دسائس و توطئه های رو به افول چهره استکبار و عوامل داخلی و منطقه ای و خارجی در نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است .

وی تصریح کرد: در فتنه 88 متاسفانه عواملی در داخل و خارج از نظام تمام تلاش خود را در جهت تضعیف و فروپاشی نظام اسلامی بکار گرفته بودند. در عاشورای سال 88 این خورده پایهای مشکوک استکبار در داخل نغمه های شومی را با عنوان استقلال آزادی جمهوری ایرانی سر دادند و در روز شهادت سید و سالار شهیدان با حرمت شکنی و به آتش کشاندن پرچم های عزاداری به مقدسات و اعتقادات مردم ایران توهین کردند.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: در واقع این افراد بر خلاف ادعا و شعارهایشان، نه به دنبال استقلالی برای ایران و نه خواهان آزادی و سرافرازی برای مردم بودند. پیروزی نظام جمهوری اسلامی در سال 57 و هشت سال دفاع مقدس مرهون فرهنگ اسلامی و عاشورایی است. شعار یا حسین (ع) همواره سرلوحه تمام کارهای عزتمند کشور در مقابله با استکبار قرار گرفت که در عاشورای 88 این مهم مورد هجمه دشمنان قرار گرفت. البته مردم مومن و متعهد ایران در نهم دی ماه دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند و حسرت براندازی نظام بردل ننگین آنها باقی ماند.

وی یادآور شد: حضور رهبریت هوشمند دینی و آموزه های اسلامی و حضور و حمایت گسترده مردم در روز نهم دی ماه 88 موج خروشانی را در دفاع از ارزشها و اعتقادات اسلامی ایجاد کرد؛ که به فتنه انگیزان اثبات کرد این مردم بر سر اعتقادات خود با هیچ چیزی معامله نخواهند کرد و اکنون شاهد استقلال و آزادی در زیر سایه پرچم اسلام عزیز هستیم .

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: حضور به هنگام مردم در نهم دی نشان از بصیرت عمیق آنان و ناشی از شناخت دشمن در حوادث فتنه گون است که همین امر موجب استحکام و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و کشور را از خطرات و توطئه های دشمنان دور کرد. لذا این روز را به پاسداشت بصیرت مردم باید گرامی داشت و از دستاورد آن هم حفاظت و حراست کرد.

وی در واکنش به اقدام برخی افراد در کمرنگ نشان دادن این روز بزرگ در داخل گفت: کسانی که به صورت تعمدی در کمرنگ نشان دادن این روز بزرگ حرکت می کنند؛ دانسته و نداسته در جهت سیاستهای استکباری گام بر می دارند و مش فتنه انگیزی را دنبال می کنند .

۱۳۹۳/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...