نسخه چاپی

رئالی ها جایزه‌های مراسم گلوب ساكر را درو كردند

عکس خبري -رئالي ها جايزه‌هاي مراسم گلوب ساکر را درو کردند

مراسم گلوب ساكر شب گذشته در دوبی برگزار شد و رئالی‌ها جوایز زیادی را درو كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، کریستیانو رونالدو در مراسم گلوب ساکر که شب گذشته در دوبی برگزار شد، به عنوان بهترین بازیکن سال 2014 انتخاب شد. رئال مادرید برترین باشگاه سال شد و با حضور چمدیم بازیکنش در میان برگزیده‌ها بیشترین سهم را در جوایز شب گذشته دوبی داشت.
کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین «جذب کننده رسانه» در فوتبال، جیمز رودریگوئز به عنوان پدیده سال و فلورنتینو پرز نیز به عنوان بهترین رئیس باشگاه سال انتخاب شدند. جایزه محبوب هواداران نیز به کریستیانو رونالدو رسید. خورخه مندس که مدیر برنامه‌های این ستاره پرتغالی است، به عنوان بهترین مدیر برنامه‌های سال معرفی شد. وی از سال 2010 یعنی اولین دوره برگزاری این مراسم که خودش به برگزاری آن کمک کرده، هر سال برنده این جایزه می‌شود.
میشل پلاتینی که جایزه فلورنتینو پرز را به او تقدیم کرد، به تمجید از او پرداخت و اظهار داشت: خانم‌ها و آقایان، لطفا گوش کنید. دو مسئله مهم درباره رئال مادرید این است که این باشگاه از سال 1904 در فیفا به رسمیت شناخته شد و یوفا آن را موفق‌ترین تیم تاریخ می‌داند. همه این ها به معنی این است که رئال باشگاه بزرگی است. به مادرید تبریک می‌گویم.
پرز نیز در پاسخ به پلاتینی گفت: می‌خواهم از پلاتینی تشکر کنم. من فکر می‌کنم او بهترین رئیسی است که یوفا تاکنون به خود دیده است و امیدوارم سال‌ها در همین نقش بماند.
کارلو آنچلوتی نیز گفت: زندگی در مادرید آسان است. رئال باشگاه بزرگی است که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و به شدت از سوی هوادارانش حمایت می‌شود. به هیچ وجه پیچیده نیست. من عاشق مربی بودن هستم. این علاقه من است. هیچ فشاری وجود ندارد. افتخار مربیگری یک باشگاه بزرگ را دارم.

۱۳۹۳/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...