نسخه چاپی

دعای آیت‌الله سیستانی برای آقا در تهجد

بر خود واجب می‌دانم كه در زمان تهجد خود برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و شخص رهبر معظم انقلاب دعا كنم؛ اگر آسیبی به جمهوری اسلامی ایران برسد شیعه برچیده می شود.

به گزارش نما به نقل از رسا،حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، در شبستان امام خمینی(ره)حرم حضرت معصومه(س) به تبیین مسأله ضرورت تبعیت از ولایت پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود، با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «خاطره 9 دی در دل ها وتاریخ ماند»گفت: بهترین دلیل برای اثبات این فرمایش حضور پرشور مردم ایران اسلامی بعد از گذشت 5 سال است، در 9 دی دست غیب خداوند متعال را احساس کردیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به آیه« هُوَ الَّذِی أَرْ‌سَلَ رَ‌سُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَ‌هُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِ‌هَ الْمُشْرِ‌کُونَ» افزود: این آیه نشان دهنده این است که جهان باید با عدالت مدیریت شود، این که کشور ایران دارای مدیریت دینی شده کافی نیست، بلکه باید این مدیریت به وسیله امام زمان(عج) جهانی شود.

وی با بیان این که 5 آیه از آیات قرآن کریم مربوط به مردم با بصیرت ایران است اظهار داشت: خداوند در قرآن می فرماید، در آینده خداوند قومی را می آفریند که آنها خداوند را دوست داشته و خدا نیز آنان را دوست دارد.

حجت الاسلام تکیه ای به زمینه سازی امام حسن عسکری(ع) برای دوران غیبت فرزندش اشاره کرد و ادامه داد: امام حسن عسکری(ع) نقشه راه تشیع را بعد از شهادت خود تا زمان ظهور فرزندشان مشخص کرده اند.

وی با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) در زمینه مراجعه به علما ابراز داشت: امام می فرماید انسان ها در دوران غیبت امام زمان(عج) باید به فقهایی که مخالفت با هوای نفس می کنند، در دین پایدار بوده و مطیع دستورهای ائمه(ع) هستند، مراجعه کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان این که نظام جمهوری اسلامی نقطه عطف تبعیت از ولایت است خاطرنشان کرد: ولایت فقیه ادامه ولایت ائمه طاهرین(ع) است، در فتنه 88 ولی فقیه توانست کشور از دست رفته را بازگرداند.

وی با اشاره به سخنی از حضرت آیت الله سیستانی یادآور شد: در دیداری که با هیأت امنای ضریح امام حسین(ع) خدمت ایشان رفتیم، این مر جع تقلید فرمود که بر خود واجب می دانم که در زمان تهجد خود برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و شخص رهبر معظم انقلاب دعا کنم، ایشان فرمودند اگر آسیبی به جمهوری اسلامی ایران برسد شیعه برچیده می شود.

۱۳۹۳/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...