نسخه چاپی

ثبت قرارداد 66 بازیكن در نیم فصل

رئیس كمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام كرد 66 بازیكن در فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ چهاردهم تیم‌های خود را تغییر دادند.

به گزارش نما ، مصطفی شهبازی در این باره اعلام کرد: نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران از 9 آذر تا 7 بهمن به مدت 28 روز ادامه داشت که شب گذشته این مهلت به پایان رسید.

به گزارش سازمان لیگ، وی همچنین افزود: در این مدت مجموعا 66 بازیکن ایرانی و خارجی با باشگاه های جدید خود قرارداد ثبت کردند ،که از این تعداد 53 بازیکن داخلی و13 بازیکن خارجی بودند. همچنین10 نفر از بازیکنان داخلی کسانی بودند که از لیگ دسته اول با تیم های لیگ برتری قرارداد خود را به ثبت رساندند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد زمان نقل و انتقالات بیان کرد: زمان نقل وانتقالات مجاز بین المللی و داخلی 30 روز است که باید 12 ماه قبل از موعد مقرر به فیفا اعلام شود که سازمان لیگ این کار را قبلا انجام داده بود.

وی در ادامه تاکید کرد: دلیل این اعلام به فیفا ارتباط جهانی باشگاه ها برای استخدام بازیکنان بین المللی از طریق سیستم انطباق «تی. ام .اس» است.

شهبازی خاطرنشان کرد: در آئین‌نامه فیفا آمده است که تعطیلات نیم فصل برای تکمیل و حذف و اضافه بازیکنان هرباشگاه باید حداکثر ظرف مدت 4 هفته اعلام شود و باتوجه به قانون تقویمی ایران که هرماه 4 هفته تعریف شده است و هرماه هم 30 روز است این 2 روز تمدید شد تا 4 هفته داخلی کامل شود.

وی یادآور شد: همه بازیکنانی که دارای فسخ قرارداد توافقی دو جانبه بوده از تیم خود جدا و به تیم جدید ملحق شدند و همه بازیکنانی که بصورت یک جانبه فسخ قرارداد کرده اند موفق به عقد قرارداد جدید نشده اند و در تیم قبلی خود باقی ماندند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پرونده این بازیکنان به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع شده و بعد از تعیین وضعیت از سوی این مرجع براساس قوانین و مقررات جاری و مفاد آئین نامه نقل و انتقالات در باره آنان اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نقل و انتقالات دسته اول نیز از از 4 دی‌ماه آغاز و تا اول بهمن ادامه دارد، در مورد جابجایی بازیکنان بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات بیان کرد: بعد از اتمام مجاز زمان نقل و انتقالات نیم فصل اضافه شدن بازیکنان تابع سایر مقررات و قوانین نقل و انتقالات خواهد بود.

شهبازی همچنین گفت: طبق این قانون باشگاه‌ها در صورت داشتن جای خالی در لیست خود می‌توانند از 3 بازیکن آزاد به عنوان بازیکن سهمیه فیفا قرارداد منعقد و در مسابقات از آنان استفاده کند. هر تیم و بازیکن می تواند در طول فصل و در هر زمان قطع همکاری و فسخ قرارداد کند و از باشگاه جدا شود اما استخدام و جایگزینی آنان تابع قوانین حاکم بر نقل و انتقالات خواهد بود.

لیست بازیکنان ایرانی و خارجی که در فصل نقل و انتقالات با باشگاه های جدید خود قرارداد ثبت کردند به شرح زیر است:
استقلال تهران:
هندریک الکساندر هلمکه (آلمان) و غلامرضا عنایتی (پدیده)، وحید طالب‌لو (راه‌آهن)، میلاد نوری (پیکان) و میلاد سلیمان فلاح (نفت مسجد سلیمان)

پرسپولیس:
ژوزه تئودوموروجونیور (برزیل)، مبین میردورقی (سایپا)، مسعود همامی (پیکان)، بابک حاتمی(سایپا) و رضا خالقی‌فر (راه‌آهن)

راه‌آهن تهران:
میلاد اکبری (آزاد)، محسن میرآبی (پارسه)، وحید جوانمردی (آزاد)، شروین رزمی‌نیا (آزاد)، عادل کلاه کج (استقلال خوزستان)، محمدرضا خزایی‌فرد (فجرسپاسی)، نوید خوش‌هوا (آزاد) و عباس محمدرضایی (سهمیه آزاد)

پیکان:
ساندرا فریرا (برزیل)، سیاوش اکبرپور (آزاد)، احمد جمشیدیان (استقلال) و میراحمد مهدی‌زاده (صبای قم)

گسترش فولاد تبریز:
دیگو اولاندو دی الیویرا (برزیل)، محمد ابراهیمی (تراکتورسازی)، محسن بیاتی‌نیا (آزاد)، سیدمحسن حسینی (نساجی)، سیدعلی میرشفیعیان (آزاد) و مصطفی اکرامی (مس کرمان)

راکتورسازی تبریز:
داماس داسیلوا (برزیل)، عیسی اندوی (سنگال)، مهرداد بایرامی (گسترش فولاد)، میرمهدی قریشی (گسترش فولاد) و آندرانیک تیموریان (استقلال تهران)

صبای قم:
سعید مهدی‌پور (شهرداری تبریز)، محمد حیدری (آزاد)، قاسم اکبری (نفت آبادان)، جواد کاظمیان (تراکتورسازی)، محمد اوسانی (استقلال خوزستان) و یوسب شویلی (گرجستان)

ملوان بندانزلی:
پژمان نوری (استقلال تهران)، محمد آبشک (راه‌آهن) و فواد آقایی (آزاد)

ذوب‌آهن اصفهان:
ولید اسماعیل (لبنان) و کاوه رضایی (سایپا)

سپاهان اصفهان:
مارسیو هنریک مای پاسوس (برزیل)، فوزیل موسی‌اف (ازبکستان)، امین جهان عالیان (امید سپاهان) و علی غلامی (امید سپاهان)

فولاد خوزستان:
محمد قاضی (استقلال تهران)، محسن مسلمان (ذوب‌آهن - قرضی) و احمد آل نعمه (تراکتورسازی)

نفت مسجد سلیمان:
گئورگی نیکلایوکئورکیف (بلغارستان)، الکساندر پاشنگو (مولداوی)، روسلان ملزدینوف (ازبکستان)، بهرام احمدی (صبای قم)، بهمن مالکی (فجرسپاسی) و کیوان امرایی (پدیده)

صنعتی خوزستان:
سیدمهدی سیدصالحی (سایپا)

پدیده مشهد:
محمد علی فرامرزی (فجرسپاسی)، محمد غلامی (راه‌آهن)، رضا حقیقی (پرسپولیس)، سعید قزل کچلی (نفت تهران)، محمدحسن رجب‌زاده (پدیده - تمدید) و محمد مهدی نظری (گسترش فولاد)

سایپا البرز:
هادی رکابی (نفت و گاز گچساران) و فرشاد قاسمی (پرسپولیس )

۱۳۹۳/۱۰/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...