نسخه چاپی

حجت الاسلام آشتیانی:

حماسۀ ۹ دی از الطاف الهی برای نجات انقلاب بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: لطف الهی و نفس گیرای رهبری موجب حضور باشكوه مردم برای خلق حماسه ۹ دی شد تا جمهوری اسلامی از توطئه خطرناك دیگری به سلامت عبور كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، مراسم بزرگداشت ۹ دی چهارشنبه شب با حضور نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی و گروههای مختلف در مسجد جامع المهدی(عج) شهرک مینودر قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی در این مراسم گفت: در جریان فتنه ۸۸ همه چیز بهم ریخت به گونه ای که ۸ ماه در کشور همه جا خون، آتش و فریاد بود در نتیجه دل های بسیاری متزلزل شده بود.

وی افزود: رویدادهای فتنه۸۸ تا جایی پیش رفت که بسیاری فکر کردندکه دیگر کار جمهوری اسلامی به آخر رسیده و دشمنان به تحقق نقشه های ۱۰ ساله ای که برای سرنگونی نظام کشیده بودند، امیدوار شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزۀ علمیه قم بیان کرد: در روز قدس همان سال نیز گروهی در خیابانها شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" را سر دادند و در روز عاشورا نیز وقایعی را رقم زدند که با وجود همه سخنانی که تاکنون گفته شده برخی از حوادث این روز را نمی توان بازگو کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری، شجاعت و نفس گیرای رهبری در خلق حماسه ۹ دی بسیار موثر بود اما خداوند نیز با یاری خود خلق حماسۀ ۹ را در دل های مردم انداخت و در این روز توانستیم بر فتنه پیروز شویم.

قزوین

وی بیان کرد: اکنون که پنج سال از آغاز فتنه می گذرد باید بدانیم که خداوند چه بلایی را از سر ما رفع کرد و چه نعمت گرانقدری را به ما ارزانی داشت و قدردان آن باشیم.

عضو جامعه مدرسین اظهارداشت: فتنه گران حرمت و عظمت نظام و انقلاب را شکستند و سعی کردند آبروریزی نظام را در مجامع بین المللی از بین برند تا جایی که به تعبیر یکی از بزرگان واقعاً حیف بود که کشوری با این عظمت و بزرگی خنجر روی سینه خود بگذارد.

این مسئول گفت: امروز مشارکتی ها، جنبش سبزی ها، متحدان اصطلاح طلب آنها و دیگرانی که در فتنه دخیل بودند، طلب کار هستند یا این که سعی دارند فتنه را کم رنگ جلوه دهند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان از توطئه علیه ما دست برنخواهند داشت چنانکه طی سالیان اخیر با اعمال تحریم های بین المللی و کاهش قیمت نفت که تاکنون ۱۹ میلیارد دلار به کشور خسارت وارد کرده است، توطئه های خود را برای فلج کردن ایران ادامه داده اند.

وی هوشیاری و حضور مردم در صحنه و تبعیت از ولایت را بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات و توطئه ها دانست.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...