نسخه چاپی

در گلستان رخ داد؛

اقدام وحشتناك مرد شكارچی با 2 برادر زنش

اختلافات خانوادگی باعث شد تا مرد شكارچی با شلیك به ۲ برادرزنش، جنایتی هولناك را رقم بزند.

به گزارش نما به نقل از همشهری، در جريان اين تيراندازي يكي از برادرها به قتل رسيد و ديگري راهي بيمارستان شد. شامگاه 30 آذرماه سال‌جاري اهالي يكي از روستاهاي استان گلستان با پليس تماس گرفتند و خبر از درگيري خانوادگي دادند. به‌دنبال اين تماس تيمي از مأموران راهي محل حادثه شدند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه 2 برادر در درگيري هدف شليك گلوله قرار گرفته‌اند.

يكي از آنها براثر شدت جراحات به كام مرگ رفته بود و ديگري توسط اهالي روستا به بيمارستان انتقال يافته و تحت درمان قرار گرفته بود. در ادامه تحقيقات مشخص شد كه قاتل كسي جز داماد خانواده نيست كه بعد از شليك به سمت 2 برادرزنش از محل متواري شده بود. براساس گفته‌هاي اهالي روستا، مرد مسلح از مدتي قبل با همسرش و خانواده وي دچار اختلاف شده بود تا جايي كه زن و مرد قصد جدايي از يكديگر را داشتند. شاهدان مي‌گفتند كه داماد خانواده بعد از شليك به 2برادرزنش به سرعت از روستا گريخته است.

با اطلاعات به‌دست آمده، گروهي از مأموران پليس آگاهي استان گلستان بررسي‌هاي خود را براي دستگيري عامل اين جنايت مسلحانه آغاز كردند. رديابي‌ها و اقدامات اطلاعاتي همچنان ادامه داشت تا اينكه مخفيگاه قاتل فراري در كمتر از 12ساعت شناسايي شد. آنچه مسلم بود وي بعد از جنايت به يكي از روستاهاي استان مازندران رفته و در يك كلبه جنگلي مخفي شده بود. با اين اطلاعات كارآگاهان راهي مخفيگاه مورد نظر شدند و قاتل فراري را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

اين مرد جوان بعد از دستگيري به اداره آگاهي استان گلستان منتقل شد و در بازجويي‌ها به شليك مرگبار اعتراف كرد. وي گفت:مدت‌ها بود كه با همسرم اختلاف داشتم تا جايي كه قصد جدايي از يكديگر را داشتيم. اين اختلافات به خانواده‌ها كشيده شده بود و با آنها هم درگيري داشتيم. غروب روز حادثه وقتي از محل كارم به خانه برگشتم 2برادرزنم را مقابل خانه‌ام ديدم. با ديدن آنها بسيار عصباني شدم. با آنها بحثم شد و بازهم ماجراي اختلافات من با همسرم به ميان كشيده شد.

بعد از درگيري درحالي‌كه به‌شدت عصباني بودم به داخل خانه‌ام رفتم و از آنجا اسلحه شكاري را برداشتم. سلاح شكاري را از مدت‌ها قبل خريده بودم و از وقتي مجوز گرفته بودم، از آن براي شكار استفاده مي‌كردم. به سمت برادران همسرم نشانه رفتم و شليك كردم. بعد از آن به سرعت از محل متواري شدم و شبانه به سمت استان مازندران رفتم. وي ادامه داد: در آنجا به كلبه‌اي جنگلي در يكي از روستاها رفتم و قصد داشتم به جاي امني بروم و زندگي مخفيانه‌اي را شروع كنم اما گير افتادم.سرهنگ اكبري رئيس پليس آگاهي استان گلستان با اعلام اين خبر به گفت: عامل جنايت بعد از اعتراف به شليك‌هاي مرگبار روانه دادسرا شد و با قرارقانوني به زندان انتقال يافت.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...