نسخه چاپی

نوبخت: اعتبارات قرآنی ۹۴ قابل دفاع است

معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان این‌كه اعتبارات قرآنی سال ۹۴ در لایحه بودجه قابل دفاع است، گفت: در صورتی كه مجلس پیشنهادی مبنی بر تقویت اعتبارات این بخش داشته باشد، دولت استقبال خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان این‌که اعتبارات قرآنی سال ۹۴ در لایحه بودجه قابل دفاع است، گفت: در صورتی که مجلس پیشنهادی مبنی بر تقویت اعتبارات این بخش داشته باشد، دولت استقبال خواهد کرد.

محمدباقر نوبخت با اشاره به انتقادات مطرح شده نسبت به پیش‌بینی دولت در مورد اعتبارات قرآنی سال 1394 در لایحه بودجه کل کشور گفت: اعتبارات پیش‌بینی شده برای امور قرآنی، فرهنگی و مذهبی برای بودجه سال آینده با توجه به منابعی که در اختیار داریم، مناسب و قابل دفاع است.

وی همچنین اظهار کرد: البته نباید فراموش کرد که پرداختن به فعالیت‌های قرآنی صرفا از طریق اعتبارات دولتی نیست، بلکه این موضوع باید از طریق بخش‌های غیر دولتی نیز دنبال شود تا با امکانات و منابع مختلف این بخش تقویت شود.

وی تصریح کرد: دولت به هر اندازه‌ای که در توانش بود به مباحث و فعالیت‌های قرآنی کمک کرده که در لایحه بودجه منعکس شده اما باز هم تأکید می‌کنم نباید تنها به ‌کمک‌های دولت بسنده کرد؛ بلکه لازم است این فرهنگ را گسترش دهیم تا همه برای پیشبرد امور قرآنی ورود پیدا کنند.

رئیس سازمان برنامه‌ریزی کشور در پایان اظهار کرد: با این حال اگر مجلس پیشنهاداتی در مورد تقویت اعتبارات قرآنی سال 1394 داشته باشد دولت حتماً استقبال خواهد کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...