نسخه چاپی

ماجرای پیامك‌های تهدیدآمیز به بازیگران

عکس خبري -ماجراي پيامک‌هاي تهديدآميز به بازيگران

تهیه كننده فیلم «قلاده‌های طلا» گفت: برای اكران فیلم در كشورهای خارجی كارهایی انجام داده‌ایم كه اولین كشور نیز لبنان است، البته اكران در سایر كشورهای دنیا نیز مدنظر ما است.


به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم تقدیر وزیر ارشاد از عوامل فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» امروز در دفتر وزیر ارشاد برگزار شد.

بنابر این گزارش، در بخشی از این مراسم «محمد خزاعی» تهیه‌کننده این فیلم گفت: قرار بود این مراسم تقدیر قبل از اکران فیلم انجام شود اما دوستان سر کار بودند و الان نیز آقایان امین حیایی، حمیدرضا پگاه، دکتر محمود عزیزی و خانم خوش‌خلق هم‌اکنون نیز آفیش فیلم هستند و نتوانستند در اینجا حضور یابند.

وی ادامه داد: از سال 88 که آقای طالبی این پروژه را پیشنهاد دادند هیچ حامی وجود نداشت اما نظر آقای طالبی این بود تا باید هنرمندان در این عرصه فعالیت کنند و سرانجام در سال 1389 که نوشتن فیلمنامه به پایان رسید پیش تولید فیلم و دعوت از بازیگران برای ایفای نقش در این فیلم آغاز شد.


ماجرای پیامک‌های تهدیدآمیز به بازیگران


خزاعی با اشاره به مشکل‌آفرینی برای ساخت این فیلم، ادامه داد: دوستان به عنوان مثال آقای جلیلوند که در اینجا حضور ندارند به ما گفتند که تماس‌هایی با آن‌ها گرفته شده تحت این عنوان که اگر در این فیلم نقش بازی کنند از سینما حذف خواهند شد. به دوستان دیگر نیز پیامک می‌زدند و فشارها و هشدارها و تهدید‌ها ادامه داشت. یک بار آقای شریفی‌نیا یکی از این پیامک را به من نشان داد و گفت: چقدر به ما و این فیلم لطف دارند و در نهایت تعداد کمی از دوستانی در نیمه راه از ما جدا شدند؛ اما باید بدانید که تاریخ راجع‌ به این فیلم قضاوت می‌کند.

خزایی ادامه داد: شاید بتوان گفت بعد از انقلاب «قلاده‌های طلا» اولین پروژه سیاسی است که به این میزان فروش و جذب مخاطب رسیده است. جدا از رویکرد جدید که با حضور در دانشگاه‌ها به آن دست پیدا کردیم به نظر من «قلاده‌های طلا» توانست بسیاری از نظرات در مورد حوادث انتخابات را تغییر دهد و لایه‌های پنهان جریان انتخابات را به روشنی نشان دهد.

تهیه کننده فیلم «قلاده‌های طلا» در ادامه بیان داشت: برای اکران فیلم در کشورهای خارجی کارهای انجام داده‌ایم، اولین کشور نیز لبنان است که خود دوستان با ما تماس گرفتند و ابراز علاقه کردند؛ البته اکران در سایر کشورهای دنیا نیز مدنظر ما است که امیدواریم وزارت ارشاد و سازمان سینمایی از این موضوع پشتیبانی کنند؛ چرا که «قلاده‌های طلا» پروژه‌ای ملی است که می‌تواند به عنوان الگو مطرح شود. همچنین از موسسه رسانه‌های تصویری نیز به جهت حمایت از فیلم تشکر می‌کنم.

۱۳۹۱/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...