نسخه چاپی

اكثر اصول‌گرایان با احیای خانه احزاب مخالف هستند

محمدحسن غفوری‌فرد عضو ادوار شورای مركزی خانه احزاب صبح امروز در حاشیه كنگره جمعیت ایثارگران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص مسائل مطرح شده پیرامون راه‌اندازی خانه احزاب جدید و اینكه شما موافق ایده را‌ه‌اندازی آن هستید یا خیر؟ اظهار داشت: اكثر اصول‌گرایان موافق این مسئله نیستند و این در حالی است كه حدود 80 تا 90 حزب، نامه مربوط به خانه احزاب را امضا كرده‌اند اما اصول‌گرایان فعلا موافق این مسئله نیستند.

وی افزود: عده‌ای می‌گویند آن خانه احزاب برندی در کشور بوده و باید همان احیا شود، اما برخی اعتقاد دیگری دارند و می‌گویند که در آن خانه احزاب تقلب‌هایی صورت گرفته و در این باره ذهنیت منفی وجود دارد.

عضو ادوار شورای مرکزی خانه احزاب با بیان اینکه انتظار این است که خانه احزاب با عنوان جدید از جمله باشگاه یا کانون احزاب شروع به فعالیت کند، تصریح کرد: نامه‌ای در این زمینه تهیه و گروه‌هایی نیز آن را امضا کردند تا مجمع عمومی تشکیل شود.

غفوری‌فرد اضافه کرد: در صورتی که دو سوم اعضای خانه احزاب درخواست مجمع عمومی کنند طبق اساسنامه باید تشکیل شود، اما احزاب اصول‌گرا با توجه به سابقه خانه احزاب با احیای آن مخالف هستند، چرا که خانه احزاب واقعی یا باشگاه احزاب زمانی شکل می‌گیرد که متشکل از همه گروه‌های اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل‌ها باشد. به هر حال قرار است جلسه‌ای در این باره تشکیل شود که منتظر اعلام این زمان از سوی وزیر کشور هستیم.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...