نسخه چاپی

آتش سوزی در داروسازی سها

مدیرعامل شركت داروسازی سها هلال‌احمر، جزئیات آتش سوزی شب گذشته در بخشی از فضای تولیدی شركت داروسازی سها در سایت چهارباغ كمالشهر را، تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، دکتر علی رضا زهرایی با اشاره به اینکه حادثه حریق کارخانه داروسازی سها در آخرین شیفت کاری روز گذشته در ساعت ۶:۵۵ عصر رخ داد، به خبرنگار مهر گفت: به محض وقوع حادثه مراتب به آتش‌نشانی اطلاع داده شد که متاسفانه به علت این که آتش‌نشانی کمالشهر و هشتگرد از تجهیزات کافی چون مجهز بودن خودروها به آب و آتش‌نشانان به ماسک برخوردار نبودند، اطفای حریق با یک ساعت تاخیر انجام شد.

وی توضیح داد: پس از گذشت یک ساعت از آتش‌سوزی در نهایت آتش‌نشانی کرج در محل حاضر شده و خوشبختانه از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

مدیرعامل شرکت داروسازی سها اظهار کرد: خوشبختانه حادثه آتش‌سوزی خسارات جانی به دنبال نداشته و همکاران هلال‌احمر استان و پرسنل کارخانه با همه تلاش افرادی که در محل حادثه گرفتار شده بودند را به سرعت نجات دادند.

وی با بیان اینکه در یک ساعت نخست حادثه پرسنل سایت با شکستن شیشه‌ها و استفاده از آب فضای کارخانه، برای کنترل آتش همه تلاش خود را بکار گرفتند، عنوان کرد: متاسفانه چون روند اطفای حریق طول کشید، کارخانه نیز خسارات بیشتری دید.

زهرایی با اعلام اینکه علت آتش‌سوزی هنوز معلوم نیست، تصریح کرد: کارشناسان ارشد آتش‌نشانی از محل بازدید کرده و کارشناسان بیمه نیز برای روز شنبه اعلام بازدید کرده‎‌اند و لذا میزان خسارات و علت حادثه بزودی مشخص خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...