نسخه چاپی

۲۰۱۵ سال آزادسازی كامل اراضی عراق است

نخست‌وزیر عراق در بازدید از شهر آزاد شده ضلوعیه استان صلاح‌الدین اعلام كرد كه سال ۲۰۱۴ از سخت‌ترین سال‌هایی بود كه مردم این كشور آن را پشت سر گذاشتند.

به گزارش نما به نقل از فارس، «حیدر العبادی» چند روز پس از آزادسازی شهر ضلوعیه استان صلاح الدین توسط ارتش و نیروهای بسیج مردمی، شب گذشته همزمان با آغاز سال نو میلادی وارد این شهر شد و در آن تاکید کرد که پیروزی به دست آمده در ضلوعیه، کلید پاکسازی کل عراق از داعش و سرآغاز شکست‌های بیشتر این گروه تروریستی است.

وی ضمن تمجدید از اهالی شهر 55 هزار نفره ضلوعیه از همه مردم عراق خواست تا برای شکست دادن داعش به کمک ارتش عراق بیایند.حیدر العبادی پس از ورود به این شهر با شیوخ و نیروهای امنیتی آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

نخست وزیر عراق در بازدید از شهر آزاد شده «الضلوعیه» همزمان با آغاز سال جدید میلادی افزود: سال 2015 سال پاکسازی کامل اراضی عراقی از عناصصر تروریستی داعش و بازگشت مهاجران و آوارگان به سرزمینشان خواهد بود.

نخست وزیر عراق اعلام کرد که سال 2014 از سخت‌ترین سال‌هایی بود که مردم این کشور پشت سر گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری «الحدث»، العبادی در اظهارات خود در شهر ضلوعیه از مردم عراق خواستار باز شدن صفحه جدیدی از زندگی مسالمت آمیز و بازگشت همبستگی اجتماعی بین طیف های مختلف مردم شد.

نخست‌وزیر عراق در پی موفقیت ارتش در آزادسازی کامل «ضلوعیه» استان صلاح‌الدین، شامگاه چهارشنبه برای بازدید وارد این شهر شد.

روز سه‌شنبه گذشته فرماندهی عملیات سامراء اعلام کرد که نیروهای امنیتی و ارتش و نیروهای مردمی عراق کنترل کامل شهر ضلوعیه را از دست گروهک داعش خارج کردند و کاملا بر آن مسلط شدند.

۱۳۹۳/۱۰/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...