نسخه چاپی

خاكپور:حق انتخاب زیادی دارم

سرمربی تیم ملی امید گفت: لیست نهایی تیم ملی امید پس از برگزاری اردوی مرحله سوم مشخص می شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد خاکپور درباره اردوی انتخابی مرحله دوم تیم ملی امید گفت: در واقع روز گذشته آخرین تمرین از مرحله دوم اردوهای خود را پشت سر گذاشتیم. از نکات مهم این مرحله که با حضور بازیکنان لیگ برتر برگزار شد، انگیزه بالای بازیکنان است. البته برخی از آنها از کیفیت بدنی بسیار مناسبی برخوردار هستند و بطور کلی در این مرحله حق انتخاب زیادی در گزینش بازیکنان دارم و اردوی بسیار خوبی بود.

وی ادامه داد: مرحله سوم اردوهای انتخابی ما از فردا شروع می شود و طی آن بازیکنان لیگ دسته یک و بازیکنانی از لیگ برتر که تا این لحظه در لیست اردوهای قبلی ما نبوده اند را دعوت کرده ایم. در مرحله سوم هم، همانند 2 مرحله قبلی یعنی اردوی کیش و اردوی مرحله دوم، بازیکنان را با دقت زیر نظر می گیریم و برترین آنها را انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی امید درباره پیش رو بودن اردوی عمان بیان کرد: نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم اعزام تیم ملی امید به کشور عمان است که پیش از این هم اعلام شده است. به همین دلیل و با توجه زمان کمی که تا اردوی عمان باقیمانده است تیم ملی امید را با بازیکنانی که از اردوی کیش و مرحله دوم اردو تشکیل خواهیم داد، چراکه هم در تعداد بازیکنان اعزامی محدودیت داریم و هم اینکه زمان کافی برای انجام کارهای خروجی بازیکنانی که در اردوی سوم انتخاب می شوند را نداریم.

وی در پایان گفت: البته بطور قاطعانه اعلام می کنم بازیکنان اعزامی به عمان لیست نهایی تیم ملی امید نخواهند بود و بازیکنان دعوت شده به اردوی مرحله سوم که از فردا به مدت 4روز آغاز می شود شانس برابری برای حضور در لیست نهایی تیم ملی امید دارند. در واقع پس از به پایان رسیدن اردوی مرحله سوم و برگزاری اردوی عمان لیست نهایی تیم ملی امید مشخص می شود.

۱۳۹۳/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...