نسخه چاپی

روی ماهی قرمز را سفید كرده‌اید!

بهتر است مسوولیت تصمیم خود را قبول كنید و پاسخگو باشید؛ در غیر این صورت مواردی دیگر را بیان می كنم كه حتی نتوانید سرتان را بالا بگیرید.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، پس از جدایی نیلسون از پرسپولیس، حرف و حدیث‌های زیادی در این خصوص مطرح شد. درخشان مدعی شد نیلسون به خاطر پول از پرسپولیس جدا شده و مدیر برنامه‌های این گلر، با تکذیب صحبت‌های درخشان، مواردی دیگر را عامل اصلی جدایی گلر برزیلی و محبوب سرخپوشان دانست. بهداد بیات، مدیر برنامه‌های نیلسون در این رابطه بیانیه‌ای را منتشر کرد که در زیر می‌خوانید.

« تا به امروز شنيده بودم حافظه ماهي قرمز چند ثانيه بيشتر نيست ولي با اتفاقات اين چند روز پي بردم بعضي انسان‌ها هم در فوتبال ما هستند كه روي ماهي قرمز رو هم از لحاظ حافظه سفيد كرده‌اند. یعنی اينقدر شهامت نداريد كه بگوييد نيلسون را از پرسپوليس كنار گذاشته‌ايد؟ چرا در تلاش هستيد با گذاشتن بنده در جلوي هواداران پرسپوليس خود را بي تقصير جلوه دهيد؟ آقايان همين الان مي توانيد مصاحبه حسن رودباريان، پيشنهاد رسمي به وحيد طالبلو و مصاحبه ۲ روز پیش مسعود همامي كه گفته بود از ٣ هفته پيش به ايشان پيشنهاد داده‌ايد را مشاهده کنید. خودتان ٣ روز پيش مصاحبه كرديد و ٢ دليل كنار گذاشتن نيلسون را رسما در جمع چندین خبرنگار اعلام كرديد ولي حالا حرف‌هاي خودتان را تكذيب مي كنيد. یادتان هست که دستور دادید ٦ هفته حقوق هفتگي نيلسون را پرداخت نكنند ( در زمان حضور آقاي سياسي) و بيش از ٣ ماه كرايه منزل او را پرداخت نکردید؟ از این دست موارد زیاد است. پس بهتر است مسووليت تصميم خود را قبول كنيد و پاسخگو باشيد؛ در غير اين صورت مواردي ديگر را بيان مي كنم كه حتي نتوانيد سرتان را بالا بگيريد.»

۱۳۹۳/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...