نسخه چاپی

شیرین‌عبادی، صدای منافقین را درآورد+عكس

حضور رقبای جدی در بین حلقه های شبكه ضد انقلاب، برای دسترسی بیشتر به دلارهای سازمان های اطلاعاتی امریكا، آنان را به طرز دیدنی به جان هم انداخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در جدیدترین این اتفاقات ، انتشار تصویری از حضور" شیرین عبادی" در میهمانی "تریتا پارسی" و "نیاک" با واکنش تند اعضای گروهک منافقین مواجه شده است.

"تریتا پارسی" رئیس کنونی شورای ملی ایرانیان آمریکا در زمان فتنه 88 تمام سعی خود را برای به قدرت رسیدن عاملين دستگاه جاسوسی غرب در ایران به کار بست اما وجود رقیبان جدی در خارج از کشور سبب شد تا او از نزدیک شدن بیشتر به مراکز قدرت و ثروت سرويس هاي اطلاعاتی خارجی باز بماند.

به طوری که چندی پیش پس از دعوت به استهکلم سوئد به منظور شرکت در کنفرانسی، صدای اعتراض دیگر اپوزیسیون از جمله سلطنت طلبها و حزب " کمونیست کارگری" چنان بلند شد که کار به تحصن علیه وی کشید.

" سیامک بهاری " ضد انقلاب مرتبط با حزب کمونیست کارگری در همان ایام گفته بود : " دلایل و مدارکی برای اثبات فساد مالی گسترده تریتا پارسی و شورای ملی ایرانیان امریکا وجوددارد."

این اتهامات چندی پیش تر نیز از طرف "حسن داعی" ضد انقلاب نزدیک به گروهك منافقین تکرار شده بود.

اما میهمانی هفته گذشته "نیاک" که با حضور جمعی از ضد انقلاب ها از جمله "شیرین عبادی" برگزار شد در رسانه های مرتبط با گروهک مجاهدین ( منافقین) بازتاب پیدا کرد.

"احمد لطفی " از اعضای گروهک منافقین در خصوص حضور شیرین عبادی و ارتباط گیری وی با نیاک اینگونه اظهار نظر می کند :" فعالان حقوق بشر و یا بهتر بگویم یکی از سران مافیای حقوق بشر ایران خانم" شیرین عبادی" را بهتر بشناسیم.

nf00228794-1.jpg


این مایه سرشکستگی همه ایرانیان هست که عده ای تحت عنوان حقوق بشر مشغول به پر کردن جیب خود هستند و با مافیای حقوق بشری که در اروپا و آمریکا درست کرده اند اجازه به دیگران برای دفاع از حقوق بشر نمی دهند. چرا که حتی در این هم منافع مالی خود را می بینند.

آنچه که از این موضع گیری ها و اتفاقات کاملا مشهود است اینست که نزدیک شدن شیرین عبادی به نیاک، گروهی که به اسم مبارزه با جمهوری اسلامی به كاسبی از وزارت خارجه و سنای امریکا مشغول است ، رقبای آنان را در این تجارت پر سود شدیدا نگران کرده است.

۱۳۹۱/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...