نسخه چاپی

سیا 6000 تروریست به سوریه اعزام كرده

نایب رئیس حزب كار تركیه تأكید كرد، آژانس اطلاعات مركزی آمریكا 6 هزار مزدور عرب، افغان، و ترك را برای عملیات تروریستی در سوریه استخدام كرده است.

به گزارش فارس، «اسین اوغلو» نایب رئیس حزب کار ترکیه اعلام کرد که سرویس جاسوسی آمریکا (سیا) 6000 نیروی تروریستی از اعراب و ترکیه به سوریه فرستاده است.

اوغلو تأکید کرد: مردم ترکیه با حضور برخی شهروندان ترک در مناطق بحران‌زده سوریه به نیابت از آمریکا و قتل انسانهای بیگناه، مخالفند.

وی افزود: شرکت امنیتی بلک واتر آمریکا، پولهای هنگفتی را به عناصر خود برای قتل انسانهای بیگناه و ویران کردن سوریه می پردازد.

العالم با اعلام این خبر به نقل از اسین اوغلو خاطرنشان کرد: این صهیونیستها هستند که بودجه اختصاص داده شده آمریکا را هزینه می کنند؛ به این معنا که جنگ ترکیه علیه سوریه در واقع جنگی از سوی صهیونیستها است، بنابراین ارتش ترکیه در حال ایفای نقش شرکت بلک واتر است.

اوغلو تأکید کرد: ارتش ترکیه نباید به نیرویی تبدیل شود که در مقابل دریافت پول بجنگد، بلکه این ارتش باید به وظیفه خود برای دفاع از میهن عمل کند.

اسین اوغلو با تأکید بر ضرورت رهایی ترکها از دولت اردوغان، اظهار داشت: دلت حزب عدالت و توسعه به نخست وزیری رجب طیب اردوغان، نخستین دولت ترکیه است که از غرب حمایت و پشتیبانی می کند.

۱۳۹۱/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...