نسخه چاپی

جلیلی رقیب لاریجانی در قم می‌شود؟

جبهه پایداری به این نتیجه رسیده كه برای رسیدن به این مقصود، نیاز است رقیبی قابل توجه برای لاریجانی در قم بتراشد تا مانع پیروزی وی در انتخابات و حضور مجددش بر صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی شود.

به گزارش نما ، سایت اصلاح طلب انتخاب مدعی شد که جبهه پایداری درصدد است سعید جلیلی را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از شهرستان قم، قانع کند.

بنابراخبار رسیده به این سایت حامی دولت، جبهه پایداری، علی لایجانی رییس مجلس شورای اسلامی را یکی از موانع مهم و اصلی خود در مجلس دانسته و معتقد است حذف وی از مجلس، پیروزی مهمی برای آنان محسوب می شود.

این جبهه به این نتیجه رسیده که برای رسیدن به این مقصود، نیاز است رقیبی قابل توجه برای لاریجانی در قم بتراشد تا مانع پیروزی وی در انتخابات و حضور مجددش بر صندلی ریاست مجلس شورای اسلامی شود.

اعضای ارشد جبهه «پایداری» در جلسات متعدد انتخاباتی خود، به این جمع بندی رسیده اند که سعید جلیلی را برای کاندیداتوری در قم آماده کنند ، هر چند وی تا این لحظه به این درخواست «پایداری» پاسخ منفی داده ، اما موثرین این جبهه درصددند با پادرمیانی آِت الله مصباح ، ورود وی به انتخابات مجلس از شهرستان قم را تضمین کنند.

قابل ذکر است ، سعید جلیلی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی در انتخابات ریاست جمهوری پیشین ، با حمایت آیت الله مصباح و جبهه پایداری کاندیدا شده بود.

۱۳۹۳/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...