نسخه چاپی

گزارش تمرین امروز پرسپولیس

حمیدرضا علی عسگری تنها غایب امروز عصر پرسپولیسی‌ها بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، تمرین نوبت عصر امروز پرسپولیس همانند امروز صبح پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شد و بازیکنان پرسپولیس زیر نظر کادر فنی‌شان به تمرین پرداختند.

*در این تمرین همه بازیکنان پرسپولیس حضور داشتند و تنها حمیدرضا علی‌عسگری غایب بود که این مسئله هم با هماهنگی کادر فنی انجام شد.

*گفتنی است مایکل اومانیا که شب گذشته از کاستاریکا به تهران بازگشته بود امروز اولین تمرینش را با بازیکنان تیم انجام داد.وی همچنین در زمان ورود به محل تمرین با استقبال گرم همبازیانش روبرو شد.

*رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت را سپری می‌کند هم امروز در تمرینات حاضر شد اما زیر نظر کادر پزشکی و به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*امروز بازیکنان پرسپولیس پیگیر وضعیت بازیکن دوپینگی‌شان بودند و حالا که از شهاب زاهدی به عنوان بازیکن دوپینگی پرسپولیس نام برده می‌شود سرخپوشان هم درباره وضعیت این بازیکن با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*همچنین بازیکنان پرسپولیس پیگیر اردوی این تیم در دوبی بودند و گفته می‌شود که در صورت فراهم شدن همه شرایط پرسپولیسی‌ها 21 دی ماه راهی امارات می‌شوند تا اردوی آماده‌سازی‌شان را در این کشور برگزار کنند.

*تمرین امروز عصر پرسپولیسی‌ها به کار با توپ اختصاص داشت و بازیکنان پرسپولیس زیر نظر کادر فنی تاکتیک‌هایی که برایشان در نظر گرفته شده بود را در زمین پیاده می‌کردند البته حمید درخشان هم هرگاه که لازم بود تمرینات را قطع می‌کرد و نکات فنی را به بازیکنان یادآور می‌شد.

*حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در دربی امیدهای تهران میان پرسپولیس و استقلال در تمرین امروز عصر حاضر نبود.

* پرسپولیسی‌ها طبق برنامه از پیش اعلام شده فردا هم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین خواهند کرد که تمرین صبح به سالن وزنه و کارهای بدنسازی مربوط می‌شود و عصر هم کار با توپ و حضور در استخر و سونا در برنامه پرسپولیسی‌ها گنجانده شده است.

۱۳۹۳/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...