نسخه چاپی

یك انتصاب سئوال‌انگیز در وزارت بهداشت

شنیده شده كه قرار است یك نماینده ناكام اصلاح طلب به سمت یكی از مسئولیت های حساس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گمارده شود.

به گزارش جهان "انوشیروان . م . ب" که در انتخابات مجلس نهم از راهیابی به مجلس بازماند، قرار است به سمت مسئول امور هیات علمی وزارت بهداشت منصوب شود.

گفته شده انتصاب وی با پادرمیانی یک چهره جنجالی دولت صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش قرار است بزودی مراسم معارفه وی برگزار شود.

"انوشیروان . م . ب" که نماینده یکی از استان های شمالی در مجلس هشتم بود دارای مواضع سئوال انگیزی در فتنه 88 بود و حاضر نشد فتنه گران را محکوم کند. خبرگزاری فارس در تاریخ 26 بهمن 89 و یک روز پس از فراخوان ضدانقلابی موسوی و کروبی گزارش داد که این نماینده جزء معدود نمایندگانی بود که با شعار قاطبه مجلس علیه فتنه گران همراهی نکرد. نمایندگان با سر دادن شعار‌هاي "اي رهبر آزاده، آماده‌ايم، آماده "، "سكوت هر مسلمان، خيانت است به قرآن "، "كروبي و موسوي اعدام بايد گردند "، "مرگ بر كروبي، موسوي و خاتمي " و "هاشمي، هاشمي، بصيرت، بصيرت " در صحن علني مجلس خواستار محاکمه سران فتنه شده بودند.

نکته جالب اینکه این عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم در گفتگویی با یکی از سایت های اصلاح طلب در آبان سال 87 پیش بینی می کند که احمدی نژاد رییس جمهور دهم نخواهد بود. وی می گوید: "مردم طی این چند سال اخیر و در این دوره از فعالیت قوه مجریه کشور به لحاظ فشارهای اقتصادی، افزایش تورم و عدم استفاده از ظرفیت‌ها بسیار زود دچار شکنندگی شده‌اند لذا اگر شرایط ذکرشده در جریان اصلاح‌طلب لحاظ شود این مسأله بسیار محتمل است که دوره بعد شخصی به غیر از احمدی‌نژاد رییس جمهور شود".

۱۳۹۱/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...