نسخه چاپی

تكذیب استعفای اعضای كمیسیون 90

سخنگوی كمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ضمن تكذیب خبر استعفای دسته جمعی اعضای كمیسیون، گفت: در نامه اعتراضی به ریاست مجلس نسبت به عدم عضویت اعضای كمیسیون اصل نود در كمیسیون تلفیق انتقاد كرده ایم.

به گزارش نما، حسین آذین ضمن تکذیب استعفای دسته جمعی اعضای کمیسیون اصل نود، گفت: نامه اعتراضی اعضای کمیسیون اصل نود به صورت دسته جمعی به ریاست مجلس ارسال شده است که طی آن اعلام کردند کمیسیون اصل نود کمیسیونی تخصصی و نظارتی است و می تواند 3 عضو در کمیسیون تلفیق داشته باشد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق آیین نامه داخلی مجلس 3 نفر از اعضای هر کمیسیون تخصصی می توانند عضو کمیسیون تلفیق باشند که کمیسیون اصل نود جزو کمیسیون های تخصصی تشخیص داده نشده و کمیسیون خاص در نظر گرفته شده است بنابراین نمی تواند در تلفیق عضو داشته باشد.

وی ادامه داد: روح قانون مبین این مطلب نیست، کمیسیون اصل نود نیز کمیسیون تخصصی است و می تواند در کمیسیون تلفیق عضو داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود تصریح کرد: هیات رئیسه می تواند نظر خود را در مورد تخصصی و یا خاص بودن کمیسیون اصل نود اعلام کرده و کمیسیون اصل نود را نیز در ترکیب اعضای تلفیق قرار دهد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...