نسخه چاپی

اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت درگذشت حاج احمد قدیریان

عکس خبري -اطلاعيه حزب موتلفه اسلامي به مناسبت درگذشت حاج احمد قديريان

حزب موتلفه اسلامی درگذشت سردار رشید اسلام و از یاران صدیق و با وفای شهید بهشتی و شهید لاجوردی را تسلیت عرض می نماید.

سردار جانباز احمد قديريان يکي از چهره هاي خدوم انقلاب اسلامي بود که سالها به عنوان سرباز در خدمت ولايت به انجام وظيفه پرداخت.

وي که از همرزمان شهيد صادق اماني بود در دوران ملي شدن صنعت نفت به فعاليت هاي سياسي توسط گروه هاي فدائيان اسلام و شيعيان پرداخت و سپس براي انجام مبارزه عليه رژيم ستمشاهي با هيات هاي موتلفه اسلامي همراه شد و به مبارزات سازمان يافته عليه رژيم منحوس پهلوي پرداخت.

حاج احمد قديريان بارها در جريان مبارزات خود در راه پيروزي انقلاب اسلامي توسط رژيم ستمشاهي دستگير شد و حتي به جرم سازماندهي تظاهرات عليه رژيم به مدت دو ماه در حبس به سر برد.

وي در اعدام انقلابي حسنعلي منصور توسط موتلفه اسلامي به همکاري با شهيد صادق اماني پرداخت اما پس از آزادي از زندان انجام فعاليت هاي سياسي خود را در بازار تهران پيگيري کرد و در راه چاپ و نشر اعلاميه هاي امام خميني(ره) 17 بار توسط رژيم منحوس پهلوي دستگسر شد.

او در زمان پيروزي انقلاب اسلامي عضو کميته استقبال استقبال از امام خميني(ره) بود و نقش بسيار بسزايي در روزهاي پاياني مبارزات و استقرار جمهوري اسلامي داشت.

حاج احمد قديريان در طول حيات خود مسئوليت هاي گوناگوني را در نظام مقدس جمهوري اسلامي بر عهده گرفت، در ابتدا، پس از پيروزي انقلاب در کنار شهيد مفتح به آموزش نيروهاي نظامي کميته انقلاب اسلامي پرداخت و سپس توسط شهيد قدوسي به معاونت اجرايي دادستاني کل انقلاب و دادسراي انقلاب تهران منصوب شد.

نام حاج احمد قديريان به عنوان سردار مبارزه با کفر و نفاق در کنار نام شهيد لاجوردي در طول تاريخ انقلاب اسلامي مي درخشد.تاثير گذاري مرحوم قديريان در مبارزه با نفاق به حدي بود که منافقين کور دل در زندان اوين به ترور او دست زدند اما ترور نافرجام ماند.

حاج احمد قديريان همچنين به عنوان سرباز ولايت سالها در جبهه هاي جنگ حق عليه باطل حضور داشت و در جنگ تحميلي توسط رژيم بعث عراق جانباز شيميايي شد.

مرحوم حاج احمد قديريان همواره در طول زندگي خود با تاسي از شهيد بهشتي براي حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي تلاش هاي بسياري انجام داد و همواره مورد تائيد ولايت و امين امام (ره) و مقام معظم رهبري بود.

وي در سالهاي پاياني عمر پر برکت خويش به عنوان مدير عامل بنياد شهداي هفتم تير مشغول ساخت يادمان شهداي هفتم تير ، شهيد آيت الله بهشتي و هفتاد و دو تن از ياران اش بود .

حزب موتلفه اسلامي عروج جانگداز اين مجاهد در راه خدا را خدمت حضرت ولي عصر(عج) و همچنين نائب بر حق اش حضرت آيت الله العظمي امام خامنه و خانواده انقلابي آن مرحوم و همه مردم متدين ايران اسلامي تسليت عرض مي نمايد.

۱۳۹۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...