نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

بابا بزرگ ها بی خبر از نوه ها

عکس خبري -بابا بزرگ ها بي خبر از نوه ها

دعوت از چشم آبی به مذاکرات ایران با 5+1، بی خبری بابابزرگ ها از وضعیت نوه در مدرسه، بلوتوث ترانه از دیار باقی و پوشیدن کت و شلوار برای پاسخگویی هرچه بهتر، را فقط و فقط می توانید در همه چی آرومه های این هفته نما نیوز بخوانید.

چشم آبی را به مذاکره با 5+1 دعوت کنید
۷۶ درصد شرکت کنندگان به گزینه عدم تخفیف و حتی بخشش بازیکنان سرباز رای دادند.  همین دو هفته پیش بود که  سایت برنامه نود نظرسنجی را درباره بازیکنان سرباز روی صفحه اصلی گذاشت و نتیجه آن شد که نباید! نمی دونم چرا تازگی ها مردم اینقدر نامرد شدن و تو همه نظر سنجی ها مخالف رفاه فوتبالیست ها رأی می دن؟! حالا این جالب بود که تا روز 7 دی ماه نظام وظيفه معتقد بود، پولادي و رفيعي جايي در تيم‌ملي ندارند. حالا چی شد که این جوری شد، نمی دونم؟! ولی خداییش من تو این فکرم که این دو بازیکن چه جادوگری بلدن که این همه براشون منت کشی کردن؟ بیخود نیست به اون بابا میگن چشم آبی اجنبی!

بابا بزرگ ها بی خبر از نوه ها
خنده دار ترین خبر همه چی آرومه وار این هفته هم عدم تعطیلی مدارس بود. تا سال قبل بیش تر وقت ها ما نمی فهمیدیم که هوا آلوده است، ولی وقتی دستگاه ها هشدار می دادند، تازه سرفه مون می گرفت. ولی این روزا خیلی راحت می شد فهمید آلودگی از حد مجاز که هیچی از حد خفگی هم عبور کرده! یعنی میخوام بگم هر کوچولویی هم می فهمید که نمیشه تو این هوا رفت و آمد کرد. حالا ما نمی گیم سیاسی بوده ولی دلیل خنده دار عدم تعطیلی مدارس، ایام امتحانات بوده است. خوب یعنی یه کسی تو اون کابینه نبوده که نوه اش! دبستان رو باشه و بدونه که با تصویب ارزشیابی توصیفی، دیگه تو دبستان امتحانی برگزار نمیشه! ولی شما بیا و نخند! برو به کنه ماجرا ببین قضیه چیه؟

بلوتوث از دیار باقی
یه خبر  هم از اون دنیا براتون داریم: آخرین آلبوم پاشایی!  یادم هست ناصر عبد اللهی هم تا فوت کرد، یه آلبوم ازش بیرون اومد. خوب بابا طرف اگه دوست داشت این ترانه ها رو آلبوم کنه قبل مرگش می کرد، دیگه! نمی کرد؟! البته این یکی فرق داره! میگن «اسمش عشقه» مرتضی در روزهای آخر حیات اش به دغدغه اصلی او تبدیل شده بود و اصرار داشت هر چه زودتر روانه بازار موسیقی کشور شود. حالا این یکی رو ببین! برخی افراد با انتشار ماکت هایی با صدای پاشایی که برای چهره های گمنام آهنگسازی شده بود در فضای مجازی، سعی داشتند انتشار آلبوم جدید این خواننده را تحت تاثیر قرار دهند. مرتضی کجایی که ببینی با آثارت چی کار دارن می کنن؟!

فعلا با کت و شلوار جواب می دیم!
«اکنون وقت بازگشت به تحریم ها و فشار اقتصادی است؛ که در گذشته به عنوان سیاستی موثر، ایران را پای میز مذاکره آورد.» روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost)، طی یادداشتی تحت عنوان "باج دادن به ایران را متوقف کنید"، با اعتراض به ادامه تحقیقات هسته ای و موشکی ایران، درخواست تشدید تحریم ها و اعمال فشار بر ایران را مطرح کرد. خوب می گفت اونی که می گفت شما برای کشتن مگس نباید هزینه کنید! پنجره بازکنید، خودش بیرون می رود. همان طور که حاج قاسم گفته:«من هنوز کت و شلوار به تن دارم ، وای به حال و روزتان اگر لباس رزم بپوشم...»

۱۳۹۳/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...