نسخه چاپی

نیاز مبرم مدعیان اصلاحات به دروغگویی!

رسانه‌ها و نشریات زنجیره‌ای در راستای القای اختلاف میان اصولگرایان، شایعه دروغ نامزدی جلیلی در انتخابات مجلس از حوزه قم و رقابت با لاریجانی را منتشر كردند.

به گزارش نما به نقل از کیهان، رسانه‌ها و نشریات زنجیره‌ای در راستای القای اختلاف میان اصولگرایان، شایعه دروغ نامزدی جلیلی در انتخابات مجلس از حوزه قم و رقابت با لاریجانی را منتشر کردند.

این شایعه ساخته شده توسط سایت انتخاب - که به تازگی از توقیف درآمده - بلافاصله در سایت‌ها و نشریات زنجیره‌ای برجسته شد و از جمله در روزنامه‌های آفتاب یزد، اعتماد و... بازتاب یافت به نحوی که روزنامه اعتماد عکس اصلی خود را به همین موضوع اختصاص داد و با قرار دادن عکس سعید جلیلی کنار احمدی‌نژاد تیتر زد: «گمانه‌زنی رسانه‌ای درباره کاندیدای ویژه جبهه پایداری در قم- خیز جلیلی برای صندلی لاریجانی»!

سعید جلیلی این خبر را دروغ محض خواند و گفت اگر قرار باشد در قبال هر بار دروغ‌سازی رسانه‌ای از این دست، موضع بگیرد و تکذیب کند، باید وارد بازی اردوگاه دروغ شده و کار و مسئولیت خود را تعطیل کرده و صرف واکنش، تکذیب کند.

تلاش روزنامه‌ اعتماد برای انتساب جلیلی به احمدی‌نژاد در حالی است که احمدی‌نژاد در سال‌های آخر ریاست خود بر سر موضوعاتی مانند بیداری اسلامی و مذاکره با آمریکا اختلافات جدی با جلیلی داشت. با این حال فتنه‌گران درصددند با دادن آدرس‌های غلط، اصولگرایان را به یک گروه خاص فرو بکاهند و آن گروه را نیز به احمد‌ی‌نژاد نسبت دهند حال آن که جبهه اصولگرایی دارای طیف‌های مختلفی است و شاکله این جریان ضمن حمایت از رویکردها و عملکردهای خوب دولت نهم و دهم، جزو منتقدان اصلی و جدی و اول سوءعملکردها و خیانت‌های حلقه انحرافی بوده است.

۱۳۹۳/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...