نسخه چاپی

درخشان: نیلسون خودش نخواست برگردد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل مشكلاتی كه وجود داشت نتوانستیم در فصل نقل و انتقالات موفق عمل كنیم و آنطور كه دلم می‌خواست پرسپولیس بسته نشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید درخشان در گفت‌وگویی رادیویی در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس و مشکلاتی که در این باشگاه وجود داشته گفت: مشکلات باشگاه پرسپولیس زیاد بود و در شرایطی که باید بازیکن جذب می کردیم مشکلات زیادی گریبان تیم را گرفت و چند روزی وقفه ایجاد شد. به هر حال زمان نقل و انتقالات مشخص است و در این دوره زمانی می توانستیم بازیکن بگیریم اما در همان فاصله با نبودن مدیرعامل و عدم حق امضا فرصت‌های خوبی را از دست دادیم و به دنبال بازیکنان خوبی بودیم اما با رایزنی هم این بازیکنان را به ما ندادند و نتوانستیم از نظر مالی وضعیت باشگاه را جمع و جور کنیم به همین خاطر این مشکلات باقی ماند تا دو سه روز آخر و زمان کوتاهی داشتیم که با آمدن طاهری تلاش شد انتقالاتی برای باشکاه انجام شود.

وی ادامه داد: البته بعضی تیم‌ها بازیکنان‌شان را به ما ندادند و ما هم که زمان نقل و انتقالات را از دست داده بودیم با اضافه کردن دو روزه این زمان توسط سازمان لیگ سه روز فرصت داشتیم تا کاری انجام دهیم و حتی دیدید که بابک حاتمی که بازیکن داخلی بود در ساعت 11 شب آخرین روز جذب پرسپولیس شد و قراردادش را بستیم. فکر می‌کنم همه شرایط به ضرر ما بود و نتوانستیم نقل و انتقالات مدنظرمان را انجام دهیم و به خاطر مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم در زمان نقل و انتقالات موفق عمل کنیم. مشکلات پیش آمده باعث شد آنطور که دلم می‌خواست پرسپولیس بسته نشود اما من آبروی 50 ساله‌ام را به خاطر پرسپولیس گذاشته‌ام و طرفداران هم بهترین قاضی هستند و توقع دارم که شرایط تیم را درک کنند و بدانند که برای موفقیت هر تلاشی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد از نقل و انتقالات تیمش راضی نیست و اینکه ژوزه تادو بازیکن برزیلی و جدید این تیم هم از مشکل اضافه‌وزن رنج می‌برد خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید زمان نقل و انتقالات 20 روز بود و این بازیکن هم از 10 روز قبل کاندیدای آمدن به ایران بود و این یک ماه باعث شد تا او از تمرینات دور باشد البته تمرینات انفرادی انجام داده بود اما فاصله زیادی هم با بازیکنان ما ندارد و در همه تست‌ها و فشارهای بدنی پا به پای بازیکنان تمرین می کند و شاید بهتر از آنها هم باشد! البته چند کیلو اضافه‌وزن هم دارد اما ما به بازیکنان خودمان هم 10 روز مرخصی دادیم که در همین مدت یکی دو کیلو اضافه ‌وزن داشتند و این طبیعت فوتبال است که بازیکنان وزن اضافه می‌کنند و این مسئله نگران‌کننده‌ای نیست و قطعا در زمان باقیمانده آماده می‌شوند.

درخشان درباره وضعیت روجرینیو دیگر بازیکن برزیلی مدنظر پرسپولیسی‌ها هم گفت: او بازیکن آماده‌ای است اما هنوز به پرسپولیس جذب نشده و به نظرم توافق نهایی در این باره صورت نگرفته و امیدوارم او هم هرچه زودتر به ما اضافه شود تا با تیم کاملی به اردو برویم.

سرمربی پرسپولیس درباره جدایی نیلسون هم افزود: او خودش تاکید داشت که نمی‌تواند در پرسپولیس بماند و همچنین اینکه پول زیادی می‌خواست و ما هم در هیأت‌مدیره عنوان کردیم که بهتر است به سرمایه‌های ملی و دروازه‌بانان ایرانی بها بدهیم البته به دلیل مشکلات خانوادگی همسر نیلسون تمایل نداشت در ایران بماند و حتی به او گفتیم که اگر مرخصی می‌رود به پرسپولیس برگردد اما او تمایل نداشت حتی در روز مقرر که باید به ایران برمی‌گشت این کار را نکرد و ما هم در دقایق پایانی دروازه‌بان دیگری را جایگزین وی کردیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان جذب شده به پرسپولیس متناسب با نقاط ضعف این تیم بودند هم گفت: بله ما در دفاع راست نیاز به بازیکن داشتیم و بابک حاتمی را گرفتیم و در دفاع چپ هم به دنبال میثم مجیدی و یکی دو بازیکن دیگر بودیم که آنها را به ما ندادند و به همین دلیل به دنبال یک بازیکن خارجی هستیم و امیدوارم که هافبک هم با باشگاه به توافق نهایی برسد تا تیم‌مان کامل شود.

درخشان درباره اینکه آیا ضرغام اسماعیل عراقی به پرسپولیس اضافه می‌شود یا الکسیس نورامبوئنای فلسطینی - شیلیایی خاطرنشان کرد: ما به دنبال اسماعیل ضرغامی بودیم اما او قرارداد دارد و نمی‌تواند به پرسپولیس بیاید چرا که طبق قانون بازیکنی باید راهی پرسپولیس شود که قبل از پایان نقل و انتقالات قراردادش را فسخ کرده باشد و ما به دنبال بازیکن عراقی بودیم که این اتفاق نیفتاد اما بازیکن دو ملیتی فلسطینی - شیلیایی اصالت شیلی دارد اما پاسپورت او فلسطینی است و در جام ملت‌ها برای این کشور بازی می‌کند و در حال حاضر هم در لیگ لهستان به میدان می‌رود و مدنظر باشگاه است و صحبت‌هایی هم برای جذب او انجام شده و منتظر هستیم تا جام ملت‌های آسیا انجام شود و او را به تیم اضافه کنیم.

۱۳۹۳/۱۰/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...