نسخه چاپی

ما بزدل نیستیم تو خیلی بی‌مصرفی!

بالاترین درباره فراخوان سكوت در پارك ها در روز 25 خرداد نوشت: خرداد امسال، مراسم ترحیم شورای هماهنگی سبز بود و هیچ استقبالی از فراخوان آنها نشد. هیچ اتفاقی نیفتاد و مردم هیچ استقبالی نكردند به چند دلیل؛ از جمله مشخص نبودن هویت شورا، دروغگویی های پیاپی اصلاح طلبان مقیم خارج مانند مهاجرانی و محسن كدیور و فاطمه حقیقت جو و سایت های آنها و شركت برخی اصلاح طلبان مانند خاتمی در انتخابات.


به گزارش نما ، روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت :

ما بزدل نيستيم تو خيلي بي مصرفي آقاي اردشير!

يك شبكه صهيونيستي اعلام كرد فراخوان امسال شوراي هماهنگي سبز، مجلس ختم اين گروه و ديگر گروه هاي اپوزيسيون بود.
بالاترين درباره فراخوان سكوت در پارك ها در روز 25 خرداد نوشت: خرداد امسال، مراسم ترحيم شوراي هماهنگي سبز بود و هيچ استقبالي از فراخوان آنها نشد. هيچ اتفاقي نيفتاد و مردم هيچ استقبالي نكردند به چند دليل؛ از جمله مشخص نبودن هويت شورا، دروغگويي هاي پياپي اصلاح طلبان مقيم خارج مانند مهاجراني و محسن كديور و فاطمه حقيقت جو و سايت هاي آنها و شركت برخي اصلاح طلبان مانند خاتمي در انتخابات.
اين شبكه اينترنتي كه خود نيز ماه هاي بدي را سپري كرده، در مطلب ديگري نوشت: مخالفان حق داشتند به چنين اپوزيسيوني اعتماد كنند. آنها پس از عاشوراي 88، متهم بي غيرتي، بزدلي و منفعت طلبي و بي فرهنگي و حتي فحش هاي ركيك شدند. اما دريغ از يك سر سوزن عقل و تدبير و از خودگذشتگي در شوراي هماهنگي سبز. حاصل كار آنها چه بود؟ كاشتن تخم اختلاف و نفاق و بدبيني و فراخوان هاي غيرمسئولانه نظير سه شنبه هاي اعتراض كه خود تبديل به يكي از مهمترين عوامل ركود گرديد. ما هرگز ديگر نتوانستيم قد علم كنيم و با دعوت به راهپيمايي هاي سكوت، خوار شديم. اعتماد به نفس ما از بين رفت و اين آخري، توهين آشكار به شعور مخالفان بود؛ قدم زدن در پارك! در خوش بينانه ترين حالت بايد گفت مخالفان با مشتي موجود فناتيك و بي مصرف طرفند.
نويسنده ادامه مي دهد: درباره اپوزيسيون سي و چندساله نيز هرچه بگوييم زياده گويي است. بگذار در پشت راديوها و تلويزيون ها و تريبون هاي خود 60 سال ديگر اپوزيسيون باقي بمانند. ما با روشنفكري افسرده حال مواجهيم. با ركود جنبش سبز و نبود رهبري قابل اعتماد، زمينه براي رشد قارچ گونه انواع و اقسام روشنفكران افسرده حال، فراهم شده است. نتيجه همين است كه مخالفان با وجود چنين اپوزيسيوني و با طناب چنين روشنفكران با شعوري به ته چاه سقوط نكردند.
سايت خودنويس نيز روز جمعه در مطلبي آميخته به طنز و تمسخر -به قلم يكي از عناصر فراري مقيم پاريس- نوشت: «ديروز بس كه سكوت بود، متوجه اعتراض خودمان نشديم! ديروز به دعوت شوراي هماهنگي سبز وارد جديدترين فاز مبارزه شديم. ديروز با موفقيت تمام در خانه هاي خود نشستيم و از شدت اعتراض سكوت كرديم. به اعتقاد تحليلگران مسائل پيچيده، اگرچه در همه جاي دنيا اعتراض يك چيزي است كه يك صدايي هم داشته باشد يا يك صدايي را از يك كسي يا يك جايي در بياورد، ليكن چون جمهوري اسلامي واقعا انتظار همه جور اعتراضي داشت جز همين يك جورش، لذا الان در انتخاب نوع «برخورد» با اين فاز جديد به شدت دچار بحران شده است. شوراي مورد اشاره هدف از ايجاد اين بحران براي جنبش را ايجاد بحران براي نظام دانست و بر لزوم خودش تاكيد كرد. گفته مي شود با هر دعوت شوراي راه راه به سكوت، نيروهاي رژيم از شوراي مورد نظر مراتب قدرداني و تشكر را اعلام و از آنها مي خواهند كه به اين فراخوان ها ادامه دهند.»
خودنويس مي افزايد: نيروهاي حاكميت معتقدند چنانچه شوراي هماهنگي دو تا فراخوان ديگر بدهد، اصلا ديگر احتياج به هيچ نيروي سركوبي ندارد چون تمام قصد آنها ساكت كردن مخالفان است كه خب خدا را شكر خود آنها دارند زحمتش را مي كشند.
نويسنده اين مطلب يخ شبه طنز در پايان نوشت: در حال حاضر شايعاتي مبني بر راه اندازي يك شبكه اجتماعي جديد به نام «ميرحسين بوك» توسط شوراي هماهنگي شنيده مي شود كه از اين به بعد به جاي پرسه بي خودي در فيس بوك و بالاترين و احيانا دريافت فحش و فضاحت و بد و بيراه از سايرين، در اين فضاي «خودي» به راحتي عكس ها و تصاويري با عناوين «مير ما»، «مردي كه به من سياست آموخت»، «اسيران سبز»، «راهتان ادامه دارد» و غيره درج نموده بي خود اعصاب بقيه را هم به هم نريزند!




اسرائيل: بهار عربي در حقيقت تكرار الگوي انقلاب 1979 ايران است

معاون وزير خارجه رژيم صهيونيستي گفت: ما بر اين باوريم كه بهار عربي در حقيقت تكرار الگوي انقلاب ايران در سال 1979 است.
داني ايالون در مصاحبه با يك روزنامه ايتاليايي تصريح كرد: در آن انقلاب نيز افراط گرايان اسلامي روي كار آمدند.
وي همچنين به «ايل خوليو» گفته است: اسرائيل در محاصره اسلامگرايان و بمب اتمي ايران [؟!] قرار گرفته است. بي ثباتي در خاورميانه به دليل گسترش هرچه بيشتر اسلام گرايي افراطي در كشورهاي عربي و صدور انقلاب ايران در جريان است و ناتواني غرب كه درگير بحران اقتصادي است، كمكي به حل مشكلات نمي كند.
ايالون مي گويد: اگر ايران حس كند كه جامعه جهاني به صورت منسجم و سرسختانه عليه برنامه اتمي اين كشور موضع گرفته، شايد از طرح دستيابي به بمب اتمي منصرف شود. آنها متعصب و تندرو هستند اما براي بقاي رژيم اسلامي عاقلانه رفتار مي كنند. با اين حال به نظر نمي رسد كه تحريم هاي بين المللي تاثير چنداني بر برنامه هسته اي ايران گذاشته باشد و به گفته نتانياهو فعاليت هاي غني سازي اورانيوم در ايران حتي يك ميلي متر عقب نشيني نكرده است.
در همين حال شيمون پرز رئيس رژيم اشغالگر صهيونيست ادعا كرد: حكومت ايران به تهديدي براي صلح جهاني تبديل شده است. آنها به جهان گشايي و امپراتوري در خاورميانه چشم دوخته اند و ترس و وحشت را به سراسر جهان گسترش داده اند. آنها سعي مي كنند بمب اتمي بسازند و تاريكي را به جهاني سوق دهند كه آرزوي روشنايي دارد.
وي به هنگام دريافت مدال آزادي از اوباما گفته است: ايراني ها تنها دولتي هستند كه دنبال احياي امپراتوري و سلطه بر خاورميانه هستند.
گزافه گويي پرز در حالي است كه رژيم صهيونيستي اساسا بر مبناي توهمات امپرياليستي و با اشغال فلسطين شكل گرفت و مدعي سناريوي از نيل تا فرات و اسرائيل بزرگ(!) بود. اين رژيم همچنين براي 18 سال جنوب لبنان را به اشغال خود درآورده بود و غير از اشغال فلسطين، 6 جنگ را طي 64 سال گذشته راه انداخته است. آنها البته در دو جنگ اخير شكست سختي از حزب الله و حماس خوردند و تلافي اين شكست را عليه كشتي امدادرساني مرمره درآوردند.
برخي مقامات صهيونيستي، انقلاب ملت هاي مسلمان منطقه را زلزله 9ريشتري عليه ثبات خود توصيف كرده اند و فروپاشي رژيم مبارك در مصر را فروپاشي عقبه استراتژيك خود توصيف مي كنند. بدين ترتيب وحشت اصلي سران رژيم صهيونيستي همان است كه داني ايالون درباره تكرار انقلاب ايران در گستره خاورميانه گفته است و نه ادعاي توليد بمب اتمي در ايران.




شأن من اجل از اين است كه از افراد اسم ببرم!

«عبدالله نوري نتوانست اصلاح طلبان را در انتخابات مجلس نهم منسجم و جريان ها را متقاعد كند اما براي انتخابات رياست جمهوري طيفي از وزرا و استانداران دوره اصلاحات از جمله كرباسچي را دور خود دارد و اميدوارم در اين مسير موفق شود.»
قدرت ا... عليخاني عضو اقليت مجلس هشتم كه موفق به كسب رأي مردم براي حضور در مجلس نهم نشد، ضمن بيان مطلب فوق، از ذكر نام حلقه اطرافيان نوري امتناع كرد. وي در مصاحبه با خبر آن لاين درباره اينكه «روي چه افرادي نظر هست؟» گفت: من اسمي نمي برم! شأن من اجل تر از اين است كه اسمي از افراد ببرم. اصلاح طلبان شخصيت هاي خوبي دارند كه زماني كه وقت آن فرا برسد كانديدا خواهند شد. آقاي عباس آخوندي [ عضو ستاد اصولگرايان! حامي موسوي در سال 88] در مصاحبه خود به اين مسئله اشاره كردند كه حتماً نبايد افرادي كانديدا شوند كه صاحب نام هستند. زيرا اين افراد مي توانند مسئله ساز شوند. آخوندي در مصاحبه خود با صنعت و توسعه به اين مسئله اشاره كرده بودند كه آقايان خاتمي و ناطق بايد انتخابات را حمايت و پشتيباني كنند از سوي ديگر بايد به دنبال افراد جديد رفت و البته عزيزان فوق عزيزان قوم هستند كه بتوانند براي مشكلات امروز جامعه ايران تدابيري بيانديشند و از سوي مردم مورد اقبال قرار گيرند تا بتوانند در رقابت پيروز شوند.
وي در پاسخ اين سؤال كه «اما اين نظر آقاي آخوندي است از كجا معلوم كه آقاي ناطق با نظر ايشان موافق باشند؟» گفت: البته آقاي مهندس آخوندي هم نسبت نزديك با آقاي ناطق دارد (باجناق) و هم زماني معاون سياسي ايشان بودند و به ايشان نزديك هستند و خودشان هم داراي شخصيت متعادل و قابل قبولي هستند.
گفتني است عليخاني پس از ناكامي در انتخابات مجلس به عنوان مشاور هاشمي رفسنجاني منصوب شد. صلاحيت دو پسر وي در انتخابات مجلس تاييد نشد و او مي گويد يكي در شهرداري كار مي كند و ديگري استاد دانشگاه است.
سازمان طراح فتنه سبز در پاييز و زمستان سال 87 (چند ماه پيش از انتخابات رياست جمهوري خرداد 88) سناريوهايي نظير دولت ائتلافي و دولت وحدت ملي را براي انشقاق در ميان اصولگرايان پيش كشيد حالا آن تصميم خود را گرفته بود و برنامه ديگري براي انتخابات داشت. همان زمان مرعشي مدعي شده بود ما يك بدهكاري به آقاي ناطق نوري به خاطر سال 76 داريم.
عليخاني توضيح نداده كه ميان عبدالله نوري تندرو كه از تحريك كنندگان اصلي اغتشاشات در سال هاي 76 تا 79 بود با آقاي ناطق نوري كه در جايگاه رياست مجلس مورد هجمه تندروها و نيروهاي ميداني آنها قرار داشت چگونه مي توان نسبت برقرار كرد؟ نيروهاي ضدانقلاب از عبدالله نوري صرفاً به عنوان پوشش فعاليت هاي خود و انحراف اذهان از بازي اصلي خويش استفاده مي كنند. آنها در محافل داخلي خود از نوري به عنوان مهره اي سوخته ياد كرده اند.

۱۳۹۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...