نسخه چاپی

سخنرانی ولیعهد به نیابت از پادشاه عربستان

ولیعهد عربستان كه خود دچار بیماری زوال عقل است روز سه شنبه به نیابت از پادشاه این كشور كه با مرگ دست و پنجه نرم می‌كند در مجلس سخنرانی خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، «سلمان بن عبدالعزیز» ولیعهد عربستان روز سه شنبه (فردا) به نیابت از «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سخنرانی سالانه وی در مجلس را اجرا خواهد کرد.

پایگاه خبری «الوئام»، گزارش داد که قرار است ولیعهد عربستان که خود نیز به بیماری زوال عقل دچار شده چارچوب سیاست‌های خارجی و داخلی عربستان برای سال جدید را تبیین کند.

سلمان بن عبدالعزیز که معاون رئیس شورای وزیران عربستان نیز هست روز دوشنبه (امروز) در نشست این شورا آخرین وضعیت جسمی شاه سعودی را به اطلاع وزرای عربستانی رساند.

پادشاه ۹۰ ساله عربستان از روز چهارشنبه گذشته بدون اعلام قبلی راهی شهرک پزشگی ملک عبدالله در ریاض شد.

رسانه‌های سعودی گزارش داده بودند که وی برای انجام پاره‌ای آزمایش‌های پزشکی به شهرک ملک عبدالله منتقل شده است و دیوان پادشاهی عربستان در دومین بیانیه خود اعلام کرده بود که پادشاه عربستان دچار التهاب ریه شده و لوله‌ای برای بهبود وضعیت تنفس وی کار گذاشته شده و وضعیت جسمی وی مطلوب است.

این در حالی است که اعزام فوری پادشاه سعودی به بیمارستان حاکی از وخامت وضعیت جسمی وی دارد، برخی گزارش‌ها حاکی است که وی دچار مرگ مغزی شده و با کمک دستگاه‌‌های احیا زنده نگه داشته‌ شده است.

روز یکشنبه نیز برخی اخبار حاکی از ممنوع الملاقات شدن ملک عبدالله منتشر شده بود.

۱۳۹۳/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...