نسخه چاپی

بازیگر زن سینما به چه دلیل توسط گشت ارشاد دستگیر شد؟

عکس خبري -بازيگر زن سينما به چه دليل توسط گشت ارشاد دستگير شد؟

رییس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی در مورد اتفاقات جدید روی داده خصوصا دستگیری یكی از هنرپیشگان زن گفت: ایشان از هنرمندان خوش نام و بی حاشیه عرصه سینما و تلویزیون بوده و تا به حال هیچگونه پرونده ای در نیروی انتظامی نداشته اند.

بانی فیلم گزارش داد:

دکتر سعید منتظرالمهدی، ريیس اداره سینمایی و تلویزیونی نیروی انتظامی در حاشیه بازدید از پشت صحنه یکی از پروژه های تلویزیونی که قرار است در هفته ناجا پخش شود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر که از وی در مورد اتفاقات جدید روی داده خصوصا دستگیری یکی از هنرپیشگان زن سوال کرده بود گفت: ایشان از هنرمندان خوش نام و بی حاشیه عرصه سینما و تلویزیون بوده و تا به حال هیچگونه پرونده ای در نیروی انتظامی نداشته اند.

به گزارش روابط عمومي ناجي هنر، وي در خصوص اتفاقات پیش آمده برج میلاد افزود: متأسفانه تعدادی خانم‌ها و آقایان، با ظاهر ناآراسته، رفتار هنجار ستیز و پوششی خارج از دایره قانون و عرف داشته و ایشان هم از نظر مأمورین مستقر در محل وضعیت مناسبی به لحاظ حجاب نداشته اند.

هنگام ورود مأمورین نسبت به اعمال وظیفه قانونی خود همراه با رفتار مودبانه اقدام کرده اند که متأسفانه با مقاومت اين بازيگر مواجه و جهت جلوگیری از اصطحکاک، نامبرده را به مرکز پلیس هدایت نموده اند. پس از مراجعه مجدد مشار الیها و قبول اشتباه رخ داده، در حال حاضر هیچ‌گونه مسئله برای خانم (ل. الف) مترتب نبوده و مسأله پیش آمده مرتفع و نامبرده فاقد هرگونه سابقه قضایی و پلیسی می‌باشند.

منتظرالمهدي اضافه كرد: نیروی انتظامی هیچگونه اصرار به رفتار فرا قانونی نداشته و در حوزه های غیر مرتبط اهتمام به رفتار جلوتر از قانون ندارد، بلکه آنچه منجر به شکل دهی انجام و سر انجام نوع تصمیمات در این حوزه ها می شود صرفاً رفتاری قانون مدارانه است. چنانکه در حوزه مبارزه با تکثیرCD های غیر مجاز که مسئولیت رسیدگی آن برعهده بعضی از آقایان است و بدنام کردن هنرمندان نزد ناخودآگاه جامعه، فعالیتی افزون و مستمر داشته و طی مأموریت های فصلی به مبارزه با این پدیده شوم پرداخته. چناچه فرمانده محترم نیروی انتظامی اخیراً اعلام نمودند، در این زمینه حدود 5/4 ملیون CD غیر مجاز کشف، ضبط و امحاء شده است.


در زیر عکسهایی از لحظه دستگیری (ل.الف) توسط گشت ارشاد را مشاهده می نمایید.

۱۳۹۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...