نسخه چاپی

وزیر ورزش: از كمبودهای مادی موجود آگاهم

محمود گودرزی در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی با اشاره به این نكته كه روسای فدراسیون های ورزشی باید به عنوان عصاره مدیریت ورزش كشور برای مبارزه با بی اخلاقی ها آستین بالا بزنند، گفت: اگر مدیران ورزش خود عامل نباشند نتیجه ای عاید ورزش نخواهد شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، وزیر ورزش و جوانان گفت: از کمبودهای مادی موجود آگاهم اما بضاعت ما و کشور همین است و ممکن است شرایط از این نیز سخت‌تر شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی در نشست با روسای فدراسیون های ورزشی با اشاره به این نکته که روسای فدراسیون های ورزشی باید به عنوان عصاره مدیریت ورزش کشور برای مبارزه با بی اخلاقی ها آستین بالا بزنند، گفت: اگر مدیران ورزش خود عامل نباشند نتیجه ای عاید ورزش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه فدراسیون ها تنها متولی مسائل تکنیکی نیستند، خاطرنشان کرد: باید در کنارفعالیت های فنی به حوزه اخلاق توجه جدی شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به روسای فدراسیون ها گفت: جمع حاضر افراد امین و منتخب مجامع خود هستند نباید اجازه دهند برخی بی اخلاقی ها و روابط ناسالم سازمان ورزش را ضعیف کند.

گودرزی با تاکید به این نکته که تلاش ما این است که در یک فرایند منطقی و صحیح روسای فدراسیون ها انتخاب شوند، عنوان کرد: امیدوارم روند سالم انتخابات به نحوی پیش برود که این سنت حسنه در ورزش به یادگار بماند.

وی گفت: از کمبودهای مادی موجود آگاهم اما بضاعت ما و کشور همین است؛ ممکن است شرایط از این نیز سخت تر شود اما همه اینها به ظرفیت ما و شما بستگی دارد که بتوانیم از منابع در دسترس به درستی استفاده کنیم.

۱۳۹۳/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...