نسخه چاپی

هشدار داعشی رهبر طالبان

رهبر تحریك طالبان پاكستان در پیامی ویدئویی از انجام عملیات ویژه توسط این گروه در آینده نزدیك خبر داد كه به گفته وی شدت ان به حدی است كه عملیات تروریستی مدرسه پیشاور به فراموشی سپرده خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز ، «ملا فضل‌الله» رهبر تحریک طالبان پاکستان در پیام ویدئویی اخطار داد که به دنبال حمله تروریستی «ویژه‌» دیگری می‌باشد که تلفات آن حتی از حمله تروریستی به مدرسه ارتش در پیشاور که منجر به کشته شدن 132 دانش‌آموز شد، بیشتر خواهد بود.

در این ویدئو، فضل‌الله حتی از قتل‌عام ماه گذشته دفاع کرد و از برنامه‌ریزی حمله تروریستی ویژه‌ای خبر داد.

رهبر تحریک طالبان پاکستان دلیل حمله به مدرسه پیشاور را اینگونه اعلام کرد: این مدرسه یک کمپ نظامی ارتش بود و اگر چنین نیست دلیل حضور فرماندهان و سربازان ارتش در این مدرسه چیست؟

وی ادامه داد: اکنون با ارتش پاکستان در حال جنگ هستیم و اگر آن‌ها مردم ما را به اشتباه می‌کشند، ما نیز آن‌ها را می‌کشیم.

فضل‌الله در ادامه گفت: مگر کودکان ما کودک نیستند؟ حتی اگر آمریکا و ناتو هم با ارتش پاکستان یکجا جمع شوند، ما آماده جنگ با آن‌ها هستیم.

وی در پایان این پیام ویدئویی با اشاره به انجام حمله تروریستی «ویژه» گفت: کاری خواهیم کرد که حمله تروریستی پیشاور را به فراموشی بسپارید.

در حمله تروریستی به یک مدرسه وابسته به ارتش پاکستان در ماه گذشته میلادی در شهر پیشاور 6 شبه‌نظامی با پوشیدن لباس نیروهای امنیتی وارد این مدرسه شدند و 146 نفر از جمله 132 دانش‌آموز را کشتند.

۱۳۹۳/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...