نسخه چاپی

هر هشتاد دقیقه یك سرباز آمریكایی خودكشی می كند

تعداد تلفات ناشی از خودكشی سربازان آمریكایی از تلفات آنها در میدان های جنگ بیشتر است.


به گزارش نما به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، افزایش آمار خودکشی در بین سربازان آمریکایی مسئولان این کشور را به چاره اندیشی واداشته است. لئون پانتا وزیر دفاع آمریکا دستور داده است وضع همه کسانی که در یازده سال گذشته در میدان های جنگ بوده اند، بررسی شود. این دستور پس از آن صادر شد که سناتور پتی موری اعلام کرد در هر هشتاد دقیقه یک سرباز آمریکایی خودکشی می کند و در این خصوص پانتا را تحت فشار گذاشت. وی این آمار را برای ارتش آمریکا یک بحران توصیف کرد.
وی گفت پنتاگون در زمینه حفظ سلامت روانی نیروهای نظامی شکست خورده است. پانتا در جلسه پرسش و پاسخ کنگره به وجود مشکلات جدی در بین سربازان آمریکایی اذعان کرد.
ارتش آمریکا نیز دستور بررسی وضع روانی سربازانی را صادر کرده است که از سال دو هزار و یک میدان های جنگ را تجربه کرده اند. موری از پانتا خواست این بررسی درباره همه نیروهای ارتش انجام شود.
آمار پنتاگون نشان می دهد در صد و پنجاه و پنج روز از سال جدید، صد و پنجاه و چهار نیروی نظامی آمریکا خودکشی کرده اند. که تقریبا یکی در هر روز به شمار می رود. این آمار از تعداد صد و سی و شش نیرویی که در میدان های جنگ در همین مدت کشته شده اند بیشتر است.
موری گفت بیم آن دارد با بازگشت فقط هفده هزار سرباز از افغانستان، در دو سال آینده، این مشکل حادتر شود.

۱۳۹۱/۳/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...