نسخه چاپی

عذرخواهی رامبد جوان از مردم سیستان+عكس

بازیگر و مجری صدا و سیما با انتشار متنی در یكی از شبكه‌های اجتماعی از مردم سیستان و بلوچستان عذرخواهی كرد.

به گزارش نما، سایت رویکرد نوشت: در پی انتقادات شدید به رامبدجوان در فضای مجازی، این بازیگر و مجری صدا و سیما با انتشار متنی در یکی از شبکه‌های اجتماعی از مردم سیستان و بلوچستان عذرخواهی کرد.

وی در این متن نوشته است:
سلام به همه ى ایرونى هاى عزیز.
همونطور که قبل تر گفتم همه ى نظرات و کامنتها رو مى خونم و از دیشب چه جنجالى راه افتاده! همتون مى دونین که من هیچوقت در طول ٢٣ سال کار کردنم براى شاد کردن وخندوندن مردم،هیچ قوم و صنف و جناحى رو مسخره نکردم و باز همتون مى دونین که چقدر شاد بودن و خندیدنتون برام مهمه و براى همین خندوانه رو ساختم. خندوانه اى که در طول ١١٥ قسمتش باعث آزردگى هیچ کس نشد.
اگر مردم سیستان بابت خاطره ى من که به نظر خودم خیلى ساده و دوست داشتنى بود(خاطره ام) ناراحت و دلگیر شدن از تک تکشون عذر مى خوام. بابتش حتى مى تونم در جاى بزرگتر از اینجا هم اعلام کنم که همه رو دوست دارم و قصد تمسخر هیچ کس رو ندارم چه برسه به یه قوم باارزش از اقوام باارزش مملکتم که بهش مى بالم.
ولى رفقاى غیور و دلگیرِمن تا حدود ٢٤ ساعت قبل همه با هم دوست بودیم و من از مهرتون لبریز ،چطور مى شه که ناگهان بابت یک شوخى که فقط یک روایت بود و نه هیچ چیز طراحى شده، همتون این همه خشمگین مى شین و من تبدیل مى شم به دشمن سیستان و سیستانى، تبدیل مى شم به دشمن فرهنگ، تبدیل مى شم به دشمن فقر و زجر و غیرت و استوارى و خشکسالى ملتى که براى همه واضح و آشکارِ که چه بودن و چه هستن.؟؟؟ واقعاً این همه حس توهین از من ؟؟؟ این همه حس تمسخر از من؟؟؟
یا شما منو نمى شناسین یا من شمارو تا به حال نشناختم که این همه بى مهرى و متاسفانه این همه بى ادبى رو باور ندارم ... که با فحشها و ناسزاهایى مواجه شدم که لحظه اى تصور کردم دشمن سر سخت ایران و ایرانى هستم.
من شمایى که عشق و مهر و ادب سالیانم رو به باد فحش و ناسزا و قضاوتهاى بى اساس گرفتین مى بخشم. از شمایى هم که از شوخىِ لحظه اى من آزرده شدین عذر خواهى مى کنم. یادمون باشه ما هموطنیم و خواهر و برادر. در یک خانواده مطمئن ترین چیز عشق و مهر و بخششه. باز هم دوستتون دارم. و خواهش مى کنم به این بى مهرى و متاسفانه بى حرمتى پایان بدین. مخلص رامبد جوان.



گفتنی است رامبد جوان یکشنبه شب میهمان برنامه بعضیا (با اجرای علی ضیا) بو که وی در بخشی از این برنامه خاطره‌ای از مردم زابل را تعریف کرد. این خاطره با واکنش های شدیدی علیه رامبد جوان در شبکه‌های اجتماعی رو به برو شد.
همچنین حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس در گفت و گویی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران از قومیت‌های مختلف تشکیل شده است، عنوان کرد: این‌که در برنامه زنده تلویزیونی مردم سیستان را به سخره بگیرند و گویش سیستانی را مسخره کنند کار ناپسندی است؛ در حالی که سوء مدیریت دولت‌ها سبب شده تا مردم مجبور به مهاجرت شوند.
وی افزود: این‌که حرکاتی شبیه دلقک بازی درآورند به هیچ وجه قابل قبول نیست و ما می‌خواهیم که مسئولین شبکه 3 از مردم سیستان عذرخواهی کنند.

13931016000518_PhotoL.jpg

۱۳۹۳/۱۰/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...