نسخه چاپی

جشن تولد نوری و غیبت كریمی

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بدون حضور علی كریمی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تمرین نوبت صبح تیم فوتبال پرسپولیس به بدنسازی و تمرینات هوازی اختصاص داشت و پرفشار برگزار شد.

* به خواسته کادر فنی تمامی بازیکنان در این تمرین شرکت داشتند و تنها غایب امید عالیشاه بود که برای گذراندن امتحاناتش به شمال سفر کرده است.

* علی کریمی برخلاف دو روز گذشته در این تمرین حضور نداشت چرا که از قبل به او گفته بودند این تمرین فقط به بدنسازی اختصاص خواهد داشت. بازیکنان به درخشان گفتند از این به بعد بهتر است تمرینات را عصر بگذارید که کریمی هم بتواند بیاید.

* به گفته مربی بدنساز سرخپوشان این آخرین تمرین وزنه بازیکنان بود و به این دلیل بسیار پرفشار برگزار شد.

* در ادامه بازیکنان به زمین چمن رفته و تمرینات هوازی انجام دادند.

* پیام صادقیان و محمد عباس‌زاده که در تمرین روز گذشته (چهارشنبه) به علت سرماخوردگی حضور نداشتند، امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کردند.

* در جریان تمرین به بازیکنان اطلاع داده شد پرواز صبح یکشنبه پرسپولیس به عصر موکول شده است. سرخ‌پوشان قرار است برای برپایی اردوی یک هفته‌ای به امارات سفر کنند.

* هواداران اندکی در درفشی‌فر وجود داشتند که با توجه به تمرین بازیکنان در سالن وزنه آنها اجازه ورود به داخل مجموعه را پیدا نکردند.

* با توجه به اینکه فردا تولد محمد نوری است امروز درپایان تمرین برای کاپیتان پرسپولیس جشن تولد برگزار شد. این در حالی بود که مسئول کانون هواداران پرسپولیس هم با محمد نوری در یک روز به دنیا آمده و به این خاطر کانون هواداران کیک بزرگی برای این دو تدارک دیده بود. بازیکنان در جشن تولد، خودشان و نوری را حسابی کیک‌مالی کردند.

* تمرین ساعت 12 خاتمه یافت و برنامه سرخپوشان این است که عصر امروز و فردا استراحت می‌کنند و عصر روز شنبه آخرین تمرین خود را قبل از سفر به امارات در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار خواهند کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...