نسخه چاپی

اخبار كوتاه از آبی پوشان در كیش

سعید مظفری زاده داور اسبق فوتبال صبح امروز در محل اردوی تیم استقلال حضور پیدا كرد.

به گزارش نما و به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 صبح امروز در ساحل جزیره کیش تمرینات هوازی خود را ادامه داد. بازیکنان استقلال صبح امروز بعد از صرف صبحانه راهی ساحل شده و در ماسه ها کار هوازی انجام دادند.

* قبل از حرکت اعضای تیم استقلال به ساحل، سعید مظفری زاده داور اسبق فوتبال کشور در محل اردوی تیم استقلال در هتل ایران حضور پیدا کرد.مظفری زاده در محل اقامت هتل استقلال با امیر قلعه نویی رو به رو شد و با سرمربی استقلال خوش و بش کرد.وی همچنین با بازیکنان استقلال هم برخورد گرمی داشت. قرار است مظفری زاده قضاوت دیدار خیرخواهانه ستارگان فوتبال و ستارگان هنر و موسیقی را در جزیره کیش قضاوت کند. این بازی از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه المپیک کیش برگزار می شود.

* طبق برنامه اعضای تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت 16 در سالن وزنه هتل ایران کار بدنسازی انجام می دهند و کار تاکتیکی نخواهند داشت.

* هاشم بیک زاده مدافع ملی پوش استقلال که روز گذشته از ناحیه دست دچار مصدومیت شده است در استرالیا ماندنی است. وی قرار است مثل تمماممی ملی پوشان استقلال بعد از بازگشت تیم ملی از استرالیا در تمرینات استقلال شرکت کند. البته بیک زاده باید در طول حضور در استرالیا به درمان دست مصدوم خود بپردازد.

* آرش برهانی مهاجم تیم استقلال بعد از پایان سفر خود امروز در اردوی تیمش شرکت خواهد کرد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...