نسخه چاپی

علت ممنوعیت شماره گذاری ۵ خودرو

معاون فنی و مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: انتظار عمومی از سازمان محیط زیست این است كه نسبت به اعلام ممنوعیت شماره گذاری خودروهای تولیدی پرمصرف و آلاینده كه در حال حاضر با تیراژ بالا تولید و مجوز شماره گذاری دارند اقدام كند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، سرهنگ «احمد رستمی» در خصوص اعلام توقف شماره گذاری پنج خودرو تولید داخل توسط سازمان حفاظت محیط زیست به دلیل عدم احراز استاندارد آلایندگی یورو 4 گفت: پژو 206-SD با موتور TU3 و پژو پارس اتوماتیک با موتور TU5 شرکت ایران خودرو در سال 1393 شماره گذاری نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین وانت تک کابین و دو کابین GONOW شرکت پویا خودرو گرمار در سال 93 تولید و شماره گذاری نشده است.

رستمی ادامه داد: سواری ویانا 1500 سی سی شرکت سناباد خودرو توس نیز در سال 93 سابقه شماره گذاری ندارد و سواری مزدا 3 اتوماتیک هاچ بک شرکت بهمن موتور از ابتدای سال 92 تا کنون فاقد عرضه و شماره گذاری می باشد.

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا افزود: در سال 93 خودروی سواری 206 هاچ بک TU3 از میان 5 خودروی اعلامی با تاییدیه سازمان محیط زیست شماره گذاری شده که کمتر از یک دهم درصد کل خودروهای تولید داخل سال جاری را شامل می شود که البته شماره گذاری آن از یوم جاری متوقف شد.

وی ضمن تشکر از اقدام سازمان محیط زیست گفت: پلیس از اعلام ممنوعیت شماره گذاری خودروهای تولیدی پرمصرف وآلاینده استقبال می کند.

۱۳۹۳/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...