نسخه چاپی

احضار كاوه اشتهاردی به دادسرا

وكیل مهدی هاشمی با اشاره به اینكه ختم رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی هنوز اعلام نشده است، گفت: دادگاه اعلام تنفس كرده تا یكسری تحقیقات، استعلام و كارهای كارشناسی را انجام دهند.

به گزارش نما ، محمود علیزاده طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت دادگاه مهدی هاشمی و زمان جلسه بعدی دادگاه گفت: ختم رسیدگی اعلام نشده اما تنفس اعلام کرده‌اند تا یکسری تحقیقات، استعلام و کارهای کارشناسی را انجام دهند.

وی افزود: ما برای ارائه لایحه آخرین دفاعیات خود منتظر اعلام دادگاه هستیم اما تا این لحظه چیزی به ما اعلام نشده است.

وکیل مهدی هاشمی با اشاره به اینکه ممکن است بعضی از مواردی که در طول این جلسات مطرح شده نیاز به ادامه رسیدگی داشته باشد، تصریح کرد: ممکن است قاضی تشخیص دهد دادگاه چند جلسه دیگر هم ادامه داشته باشد اما تا این مقطع، دفاع ما به اتمام رسیده است.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به این سؤال که آیا پاسخ شما به حمید رسایی در صحن مجلس قرائت شده است یا خیر، گفت: ما پاسخ را به مجلس ارسال کردیم، روز سه شنبه با ما تماس گرفتند و گفتند که یک نامه دارید.

وی افزود: ما آدرس داده‌ایم اما هنوز نامه‌ای نرسیده، باید ببینیم متن نامه چه بوده است.

وکیل مهدی هاشمی همچنین در خصوص شکایت موکل خود از کاوه اشتهاردی، اظهار داشت: پرونده شکایت ما در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح است و به احتمال زیاد کاوه اشتهاردی این هفته به دادسرا احضار می‌شود.

۱۳۹۳/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...