نسخه چاپی

پیشنهاد جدید پرسپولیس به جادوگر

چند بازیكن پرسپولیس برای سفر به امارات با مشكل خروج از كشور مواجه هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، با وجود اینکه سفر پرسپولیس به امارات برای برگزاری اردوی یک هفته‌ای تقریباً قطعی شده است اما هنوز چند بازیکن این تیم با مشکل خروج از کشور به دلیل بدهی مالیاتی، مواجه هستند. با توجه به این قضیه احتمال اینکه این نفرات با چند روز تأخیر راهی امارات شوند و حتی در تهران تمرینات خود را پیگیری کنند، وجود دارد.

* علی‌اکبر طاهری، مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس در نشستی که با علی کریمی داشته به وی پیشنهاد داده است به عنوان یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس مشغول به کار شود و احتمال اینکه او به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد، خیلی زیاد است.

* بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر روز یکشنبه عازم امارات خواهند شد. تعداد اعضای کاروان پرسپولیس ۴۲ نفر است البته اگر تا قبل از این پرواز مشکل خروج از کشور چند بازیکن برطرف شود.

* حمید درخشان از مسئولان باشگاه پرسولیس درخواست کرده هیچ خبرنگار و عکاسی در اردوی امارات همراه تیمش نباشد. این مربی حتی نام خبرنگار و عکاس باشگاه را هم از لیست سفر تیمش به امارات خارج کرده است.

* با منتفی شدن پیوستن روجرینیوی برزیلی به پرسپولیس تا امروز (جمعه) درخشان نام بازیکن جدیدی را به باشگاه نداده است. قرار شده مربیان پرسپولیس از بین فیلم‌هایی که از بازیکنان خارجی در دست دارند بازیکن جدیدی را انتخاب و به باشگاه معرفی کنند تا برای جذب او اقدام شود. احتمالاً این اتفاق در اردوی پرسپولیس در امارات رخ خواهد داد.

* علی کریمی تا امروز (جمعه) برای همراهی پرسپولیس در اردوی امارات اعلام آمادگی نکرده است. حتی اگر کریمی فردا (شنبه) اعلام کند که آمادگی همراهی سرخپوشان را در این اردو دارد، مسئولان باشگاه پرسپولیس در فاصله چند ساعت برای ویزای او اقدام خواهند کرد.

* علی‌اکبر طاهری از اینکه بازیکنان پرسپولیس زیاد به باشگاه رفت‌و‌آمد می‌کنند ناراضی است و به آنها اعلام کرده مشکلات خود را به سرپرست تیم اعلام کنند، چرا که وی این وظیفه را دارد که رابط بین بازیکنان و باشگاه باشد.

* بهنام برزای قصد دارد قراردادی شش ماهه با باشگاه پرسپولیس امضا کند اما مسئولان این باشگاه خواستار عقد قرارداد یک سال‌و‌نیمه با این بازیکن جوان شده‌اند. قرار است فردا (شنبه) مذاکرات نهایی مدیر برنامه‌های برزای با طاهری انجام گیرد. ضمن اینکه این بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم امید در عمان به‌سر می‌برد.

* درخشان به مسئولان باشگاه پرسپولیس تأکید کرده علاقه‌ای به جذب ضرغام اسماعیل عراقی ندارد و مدافع دو رگه فلسطینی - شیلیایی را به وی ترجیح می‌دهد.

۱۳۹۳/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...